|

ساعت دقیق بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین شنبه 5 آبان

تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال، شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف شمس آذر قزوین می‌روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، گاریدو که تیمش از شکست ناامیدکننده برابر السد در لیگ نخبگان آسیا بازمی‌گردد، امیدوار است تا با کسب پنجمین برد متوالی خود در لیگ برتر، موقتا به صدر جدول لیگ برتر ایران برسد تا تیمش خاطرات بد بازی با السد را فراموش کند.

پرسپولیس پس از کسب ۲ مساوی در هفته‌های اول و دوم، تمام بازی‌ها خود را در لیگ با پیروزی پشت سر گذاشته است. آنها در هفته سوم فولاد، در هفته پنجم آلومینیوم، در هفته ششم استقلال و در هفته هفتم چادرملو را شکست دادند. بازی‌های سرخ پوشان در هفته‌های چهارم و هشتم به دلیل فشردگی بازی‌های آسیا به زمان دیگری موکول شده است. بدون شک گاریدو که در حال حاضر با یک بازی کمتر و یک امتیاز نسبت به سپاهان صدر نشین در رده دوم جدول قرار دارد، این فرصت را در اختیار دارد تا با پیروزی در بازی‌های معوقه خود صدرنشین بلامنازع لیگ برتر شود.

در سوی مقابل نیز با ۷ امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاده است. قزوینی‌ها سعید دقیقی، سرمربی سابق خود را کنار گذاشته و رضا مهاجری، سرمربی سابق خیبر خرم آباد را جایگزین او کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها