|

تیم ملی فوتبال ایران به دنبال انتقام از قطر

طبق برنامه صعود تیم ملی کشورمان برای رفتن به جام جهانی باید در بازیهای خانگی برنده شده و در بازیهای خارج از خانه به تساوی برسد.

لینک کوتاه کپی شد

فوتبال ما یک بار بابت محرومیت از میزبانی، مسابقات جام جهانی 1986 را از دست داده است. در آن سال از میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی محروم شدیم و در اعتراض به این محرومیت در مسابقات شرکت نکردیم و جام جهانی را از دست دادیم اما حالا به فرض این که تا آخر مسابقات مقدماتی 2026 هم از میزبانی محروم باشیم باز هم باید روال برد در بازیهای خانگی ولو خارج از خانه و مساوی در زمین حریفان را حفظ کنیم تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ تیم ملی فوتبال کشورمان همه ابزار را برای برد دارد، تا به حال 2 بار در بازیهای برگزار شده در زمین بی طرف با قطر در اردن و استرالیا برنده بوده ایم و حالا سومین دیدارمان را برابر تیم ملی قطر در زمین بی طرف را در دوبی برگزار می کنیم و چشم به برد داریم. 

تا به حال 4 بار با قطر در مهر ماه بازی کرده ایم و هر 4 بازی را برده ایم، ظاهرا همه نگاه های آماری ما رو به برد برابر قطر در دبی است. سال قبل در اردن برابر قطر 4-0 برنده شدیم و حالا باید برابر قطر در امارات برنده باشیم تا بتوانیم از رهگذر این نتایج خوب، صعودی پیش هنگام را به مسابقات فوتبال جام جهانی تجربه کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها