|

شکایت رسمی باشگاه هوادار از داور بازی با استقلال

هوادار با ارسال نامه ای رسمی به کمیته داوران رسما از داور دیدار با استقلال در هفته ششم لیگ برتر شکایت کرد

لینک کوتاه کپی شد

 در جریان بازی استقلال با نظر اکثر کارشناسان داوری سیدرضا مهدوی در دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی به نفع هوادار نگرفت، صحنه ای که از دیدگاه بنفش ها در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده است.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از خبرورزشی؛ باشگاه استقلال امروز با ارسال نامه ای به کمیته داوران از داوری سیدرضا مهدوی شکایت کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دانیال مرادی

سرپرست محترم ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال

سلام علیکم

احتراما و نظر به عملکرد ناباورانه سید رضا مهدوی داور وسط دیدار هوادار و استقلال در هفتمین هفته رقابت های لیگ برتر که جملگی کارشناسان داوری بر تضییع حقوق مجموعه خصوصی ما در بازی مورد اشاره صحه گذاشته اند، باشگاه هوادار بدین وسیله شکایت رسمی خود را از ایشان ابراز می دارد و انتظار می رود ضمن برخورد شدید و اعمال محرومیت های پیش گیرانه از پایمال شدن های غیر طبیعی و سریالی حقوق عادی ما در ادامه رقابت ها جلوگیری شود.

متاسفانه داور مورد اشاره در دقایق آغازین بازی از تشخیص پنالتی محرز به ضرر استقلال چشم پوشی کرد و در کمال ناباوری و با وجود پافشاری داوران در اتاق وی ای آر برای بازبینی دوباره از رفتن به سمت مانیتور کنار خط امتناع نموده و ضمن اتلاف عجیب دقایق زیادی از بازی بالاخره راضی به چک کردن مجدد شد و پس از نمایش چندین باره صحنه واضح برخورد توپ با دست مدافع در محوطه جریمه خودی برای ایشان، مجددا و به اشتباه از اعلام پنالتی به سود هوادار چشم پوشی کرد و متاسفانه در دقایق پایانی مصاف مذکور نیز پنالتی آشکار بنفش ها را بار دیگر تشخیص نداد و با اصرار مجدد کمک داوران ویدئویی راضی به گرفتن پنالتی شد.

باشگاه هوادار تا بدین جای کار و در خوش بینانه ترین حالت ممکن در دو دیدار برابر خیبر و استقلال حداقل دو امتیاز قطعی را بابت قضاوت های داوران مجموعه تحت مدیریت شما از دست داده است و تکرار اتفاق مذکور در ادامه مسیر هرگز برای ما پذیرفتنی نبوده و نخواهد بود.

شکایت رسمی هوادار از داور بازی با استقلال!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها