|

تکلیف نهایی حضور جوئل کوجو در استقلال روشن شد!

استقلال در نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشت و با بازیکنانی مانند رامین رضاییان، اندونگ، فلاح، کاکوتا و… به توافق رسید اما خبری از مهاجم نبود.

لینک کوتاه کپی شد

نقل‌وانتقالات فوتبال ایران رسما در تاریخ ۲۸ شهریور به پایان رسید و از حالا باشگاه‌ها تنها می‌توانند بازیکن آزاد جذب کنند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از این تیتر؛ استقلال در بازار نقل‌وانتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشت و با بازیکنانی مانند رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، سامان فلاح، گائل کاکوتا و… به توافق رسید اما خبری از جذب مهاجم نبود.

در این بین اما هواداران انتظار داشتند با توجه به حضور آرمان رمضانی و گوستاوو بلانکو، یک مهاجم خارجی باکیفیت دیگر هم جذب شود اما درنهایت این اتفاق رخ نداد.

جوئل کوجو غنایی گزینه‌ای بود که جواد نکونام به مدیریت استقلال معرفی کرد و برای همین مذاکرات با او آغاز شد.

آبی‌ها برای جذب این بازیکن، ابتدا باید رضایت باشگاه دینامو سمرقند ازبکستان را جلب می‌کردند و سپس بر سر دیگر مسائل مالی با کوجو به توافق می‌رسیدند.

باشگاه ازبکستانی اعلام کرد برای فروش مهاجم آفریقایی خود آماده است اما باشگاه استقلال پول رضایتنامه را واریز نکرد و این انتقال در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات منتفی شد.

اکنون تنها راه پیش‌روی استقلال، خرید یک مهاجم آزاد است که تحت قرارداد هیچ تیمی نیست اما به قول معروف مهاجم بدون باشگاه، هندوانه دربسته است و خرید چنین بازیکنانی ریسک بالایی دارد. راه دیگر اما فسخ قرارداد کوجو با دینامو سمرقند قبل از پایان پنجره نقل‌وانتقالاتی ایران است، درصورتی که قرارداد مهاجم غنایی با این باشگاه تا قبل از ساعت ۱۲ امشب فسخ می‌شد، او بازیکن آزاد به‌شمار می‌آید و می‌تواند شاگرد جواد نکونام شود. باید دید در ساعات آینده چه اخباری درباره این مهاجم، منتشر می شود و آیا مدیران استقلال مهره دیگری جذب می‌کنند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها