|

زیدان مهاجم استقلال را می خواست!

تیوی بیفوما وینگر استقلال خوزستان در زمان سرمربیگری زیدان در تیم B رئال مادرید در آستانه پیوستن به این تیم قرار داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال خوزستان که فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و در هفته های پایانی موفق شد در لیگ برتر ماندگار شود، اما این فصل با تغییر سرمربی و به خصوص جذب بازیکنان خارجی با کیفیت از همین ابتدا عملکرد خوبی از خود نشان داده و قصد ندارد این فصل هم فانوس به دست باشد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ یکی از بازیکنان خارجی استقلال خوزستان که کیفیت خوبی دارد و خیلی زود در ترکیب این تیم جا افتاد، تیوی بیفوما بازیکن ۳۲ ساله و کنگویی آبی های اهواز است. بیفوما برای به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن استقلال خوزستان فقط به ۸ دقیقه زمان نیاز داشت و موفق شد از روی ضربه ایستگاهی دروازه استقلال را به زیبایی باز کند تا استقلال خوزستان به اولین برد خود در فصل بیست و چهارم دست یابد. بیفوما در دیدار بعدی برابر شمس آذر هم عملکرد درخشانی داشت و ضمن به ثمر رساندن گل نخست تیمش، پاس گل سوم تیم را هم داد که البته این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

بیفوما که با عملکرد درخشانش خیلی زود مورد توجه قرار گرفته، در مصاحبه با خبر ورزشی از علاقه زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به او پرده برداشته است. زیدان ابتدا و در سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ سرمربی تیم رئال مادرید B بود و پس از آن هدایت تیم بزرگسالان مادریدی ها را بر عهده گرفت.

وینگر کنگویی استقلال خوزستان می گوید زمانی که زیدان در تیم B رئال مادرید بود به او علاقه داشت و بیفوما هم تمایل زیادی برای پیوستن به رئال و کار کردن با زیدان را داشت اما به دلیل مخالفت باشگاهش، انتقال او به رئال مادرید انجام نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها