|

لحظه به لحظه با نقل و انتقالات پرپسولیس / بمب جدید در راه پرسپولیس

نقل و انتقالات تیم پرسپولیس همچنان ادامه دارد به نظر می‌رسد بحث جذب مهاجم خارجی توسط باشگاه پرسپولیس به مراحل پایانی خود رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نقل و انتقالات تیم پرسپولیس همچنان ادامه دارد به نظر می‌رسد بحث جذب مهاجم خارجی توسط باشگاه پرسپولیس به مراحل پایانی خود رسیده است و این باشگاه به زودی از بازیکن جدیدش رونمایی خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس به توافقات لازم با امبایه نیانگ مهاجم خارجی خود دست یافته و این بازیکن به زودی عازم تهران خواهد شد. نیانگ که پیش از این در لیگ‌های معتبری بازی کرده در صورت امضای قرارداد با پرسپولیس به عنوان جدیدترین بازیکن خارجی سرخپوشان معرفی خواهد شد. همانطور که شب گذشته خبر داده بودیم باشگاه پرسپولیس توافقات لازم را با این بازیکن به دست آورده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید به زودی نیانگ با امضای قرارداد رسمی به سرخ پوشان ملحق خواهد شد.

همچنین رضا شکاری از دوره حضور در رده جوانان تیم ملی تا به امروز جزء گزینه‌های پرسپولیس محسوب می‌شده و هر بار این انتقال به دلایلی به نتیجه نرسید.

اکنون گفته می‌شود با توجه به تمایل سپاهان برای پایان کار با این بازیکن جوان، احتمال حضورش در پرسپولیس با شایعه دوباره‌ای مواجه شده است. با این حال برخلاف رضا اسدی که باشگاه سپاهان خواسته‌ای مالی برای صدور رضایت‌نامه‌اش نداشته، گفته می‌شود این باشگاه برای رضا شکاری شرایط متفاوتی را در نظر گرفته است و قصد دارد شرایط مالی برای صدور رضایت‌نامه‌اش در نظر بگیرد. اما احتمال اینکه این شرایط مالی با بخشیدن مطالبات این بازیکن به سرانجام برسد نیز زیاد است.

ورودی های پرسپولیس شامل افراد زیر می باشد:

ورودی های احتمالی این تیم اعم از ام بایه نیانگ، سعید مهری و رضا شکاری.

ورودی ها قطعی: یعقوب براجعه، میلاد محمدی، عرفان شیروانی، اکسیس گندوز، عرفان ملاپور، ایوب العملود، علی علی پور،مرتضی پور علی گنجی، فرشاد احمد زاده، میلاد سرلک.

خروجی های تیم پرسپولیس 

محمد مهدی احمدی، عرفان نجاری، علی رضا بابایی، مهدی عبدی،ابوالفضل سلیمانی، میلاد سورگی، وحدت حنانوف،علی نعمتی، احمد گوهری، دانیال اسماعیلی فر، علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن فدلالا، مهدی ترابی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها