|

وینگر بایرن مونیخ در یکی قدمی الهلال عربستان

قهرمان عربستان پیشنهاد سنگینی به کینگزلی کومان ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 مدیران بایرن مونیخ به کینگزلی کومان که از سال 2015 در این تیم حضور دارد، اعلام کرده‌اند به حضور او نیازی ندارند و به نظر می‌رسد مقصد بعدی این بازیکن لیگ حرفه‌ای عربستان باشد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در آستانه جدایی از این تیم است. با توجه به اینکه مدیران بایرن مونیخ در هفته‌های اخیر به کومان اطلاع داده‌اند که به او نیازی ندارند، احتمال جدایی این بازیکن از بایرن بسیار زیاد است. تمامی شواهد حاکی از آن است که مقصد بعدی کومان، لیگ حرفه‌ای عربستان است.

الهلال عربستان با بایرن مونیخ بر سر انتقال کینگزلی کومان به توافق رسیده است. وینگر 28 ساله فرانسوی نیز تمایل اولیه خود را به این انتقال نشان داده و در مسیر عربستان قدم برمی‌دارد. در صورتی که در روزهای آینده پیشنهادهای جدی دیگری از تیم‌های اروپایی به کومان ارائه نشود، او پیشنهاد هنگفت الهلال را قبول خواهد کرد. تاکنون تنها باشگاه‌های بارسلونا و لیورپول در خصوص کومان پرس‌وجو کرده‌اند، اما از آن‌جایی که هیچ پیشنهادی از سوی این دو باشگاه ارائه نشده، به نظر او راه دیگری جز حضور در جمع سعودی‌ها ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها