|

مرادمند با استقلال تمدید کرد بعد رفت تو لیست مازاد

باشگاه استقلال در حرکتی عجیب، با شروع مسابقات لیگ بیست و چهارم، محمدحسین مرادمند را در لیست مازاد خود قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

وضعیت محمد حسین مرادمند و استقلال بسیار پیچیده و بغرنج شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، یکی از اتفاقات عجیب و غیر منتظره باشگاه استقلال در پنجره نقل و انتقالاتی اخیر مساله محمد حسین مرادمند مدافع این تیم است. به نظر می‌رسید قرارداد او با استقلال تمام شده و به همین دلیل اخباری درباره مذاکرات او با باشگاه‌های دیگر از جمله پرسپولیس منتشر شد.

اما پس از گذشت چند روز باشگاه استقلال اعلام کرد قبل از پایان قرارداد این بازیکن نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کرده و طبق قرارداد، اقدام به افزایش ۲۵ درصدی قرارداد مرادمند کرده است و به این بازیکن نوتیس نیز داده. به این ترتیب این بازیکن هنوز تحت قرارداد باشگاه استقلال است و هیچ تیمی حق مذاکره با مرادمند را ندارد.

همین اتفاق باعث شد تا تیم‌های خواهان محمدحسین مرادمند از درخواست خود عقب نشینی کنند و از خرید این بازیکن منصرف شوند. اما باشگاه استقلال در حرکتی عجیب، با شروع مسابقات لیگ بیست و چهارم، محمدحسین مرادمند را در لیست مازاد خود قرار داد.

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «این پارادوکس عجیب سوالی در ذهن هواداران استقلال به وجود آورده است که اگر باشگاه استقلال نیازی به مرادمند نداشت، چرا اجازه جدایی به این بازیکن نداد تا به تیم دلخواهش برود؟ اگر به مرادمند نیاز دارد چرا با شروع لیگ، این بازیکن را در لیست مازاد قرار داده است؟»

خبر ورزشی در ادامه نوشته است: «سازمان لیگ هم با پذیرش این اتفاق، مرتکب تخلف شده است. باید دید سازمان لیگ با چه معیاری بازیکنی که باشگاه استقلال او را تمدیدی اعلام کرده بود، در لیست مازاد محاسبه کرده است؟ مرادمند طبق قانون تا زمانی که باشگاه استقلال با او توافق نکند، بازیکن رسمی این تیم محسوب می‌شود و در فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم جا اشغال کرده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها