|

تتو دختر شیطانی روی پا آرمین سهرابیان/ دخترک دیوانه مدافع استقلال را محروم می کند؟

تصاویر منتشر شده از آرمین سهرابیان و خالکوبی جدیدش همه را به انتقاد وا داشت و شاید برایش دردسر ساز شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز- تصاویری از آرمین سهرابیان مدافع استقلال در بازی با شمس آذر از تتوهایی که روی بدن خود ایجاد کرده نه تنها واکنش مثبت در پی نداشته بلکه باعث ورود کمیته اخلاق به این مساله شده است اما ظاهرا تتو کردن در بین ورزشکاران ایرانی برای آنها جذابیت هایی دارد که عموم جامعه آن را درک نمی کنند.

 هرچند تابوی خالکوی در فوتبال ایران شکسته شده و فضا مثل یک دهه پیش نیست که اشکان دژاگه برای پوشاندن تتوهای دست‌هایش مجبور بود ساق دست بپوشد علاوه بر این، انتشار تصاویر تمرینات تیم استقلال در سالن وزنه و روی زمین چمن طی هفته‌های اخیر به وضوح مشخص می‌کرد که تعدادی از بازیکنان استقلال در زمینه انجام تاتو روی پوستشان کم نگذاشته‌اند و از سر شانه، دست و ساعد، ران و ساق پا برای انجام خالکوبی استفاده کرده‌اند.اما با نگاه به جزییات خالکوبی سهرابیان، شکل و شمایل عجیب آن قابل رویت خواهد بود.

هواداران استقلال با نیت جالب بودن این تصویر اقدام به انتشار آن کرده‌اند اما این احتمال وجود دارد خطر محرومیت، مدافع مورد علاقه جواد نکونام را تهدید کند. البته با توجه به ژست سهرابیان بعید به نظر می‌رسد او بدون برنامه قبلی اقدام به بالا بردن شورت ورزشی‌اش کرده باشد؛ بدون اینکه بخواهد تتوی عجیبش را به رخ بکشد!

تتو1

واکنش ها به تتو آرمین سهرابیان

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این ماجرا و تتوی روی پای مدافع استقلال اظهار داشت: «کار بسیار بدی بود و من ندیده بودم و آقای اسدی مقدم کمیته اخلاق ارسال کرد که دیدم و وقتی دیدم بسیار تعجب کردم. شکل آن (تتو) مثل شیطان بود و نمی‌دانم چه بود.»

رئیس فدراسیون فوتبال که با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد با ایجاد این سؤال که نمی‌داند دندان‌های تصویر تتوی آرمین سهرابیان چه بوده و وقتی با این پاسخ روبه‌رو شد که این تصویری از «ومپایر» یا همان «خون‌آشام» است درباره ورود فدراسیون فوتبال به این موضوع گفت: «خون‌آشام! این حرف‌ها اصلاً اگر بخواهد در فوتبال ما باشد درست نیست. ورود فدراسیون فوتبال ورود کمیته اخلاق است که شبانه او را احضار کرده و به یک رأی مقتضی هم می‌دهد.»

تاج در ادامه صحبت‌هایش به ارشاد آرمین سهرابیان تأکید کرد و افزود: «البته این چیزها را باید با ارشاد حل کرد، نه اینکه اصلاً تنبیه نباشد اما باید این بچه! را صدا زد که ببینیم اصلاْ می‌فهمد چه کرده است و این تصویر کیست و نماد چیست. باید ببینیم انگیزه او از اینکه یک طرف شورت را بالا زده و یک طرف را بالا نزده برای نشان دادن تتو بوده یا نه. باید بیاید و انگیزه‌اش را پرسید و هر چه بوده خودش توضیح می‌دهد.»

خالکوبی سهرابیان بلاخره شکل چیست؟

افراد زیادی راجب طرح خالکوبی نظریه دادند. در این میان مهدی تاج معتقد است خالکوبی او شبیه شیطان است، عده ای از خبرنگاران در گفتگو با رییس فدراسیون گفته اند ومپایر یا همان خون آشام است.

اما با دقت به خالکوبی سهرابیان میتوان ته چهره هارلی کویین شخصیت زن دیوانه در فیلم سینمایی هالیوود را یافت. اگر کمی چهره هارلی کویین را خشن تر تصور کنیم یا به عکس های دیوانه وار او نگاه کند به این موضوع پی میبرید.

296abdef-02ec-4b10-848f-09341e19552b

پیشتر از آن حامد لک هم شخصیت مرد این سریال یعنی جوکر را روی پای خود خالکوبی کرده است. حال سوال اینجاست که اگر خالکوبی او شخصیت هارلی کویین باشد علت بازخواست و شاید محرومیت او تنها زن بودن شخصیت خالکوبی است؟ یا آقایان حامد لک را هم متهم میکنند؟

لک و سهرابیان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • صص ارسالی در

    همه اینها بدلیل کمبود های شخصیتی است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها