|

میلاد محمدی به مصاف قل دیگرش میرود

میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست؛ تقابل مهیج میلاد و مهرداد محمدی در دربی پایتخت

میلاد محمدی پس از امضا قرارداد با پرسپولیس قرار است با برادر دیگرش مهرداد محمدی در استقلال باهم تقابل کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پرسپولیس بعد از مدت ها تلاش برای جذب یک مدافع چپ، در نهایت میلاد محمدی را به خدمت گرفت تا این بازیکن جانشین عبدالکریم حسن شود. میلاد قرارداد دو ساله خود را دیشب به صورت الکترونیکی امضا کرد تا به صورت رسمی بازیکن پرسپولیس شود.

محمدی امروز وارد ایران شد و تا ساعاتی دیگر مستقیما به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت تا قراردادش را امضا کند و عکس های خودش را با پیراهن پرسپولیس بگیرد.

قرار است محمدی عصر امروز یا از فردا به تمرینات پرسپولیس اضافه شود تا کارش را در تیم جدیدش آغاز کند.  

شاید پیوستن میلاد محمدی به پرسپولیس در مدت ۲۴ ساعت و خیلی ناگهانی صورت گرفت اما مقدمات این انتقال زودتر به وسیله خود این بازیکن انجام شده بود. مدافع چپ تیم ملی که با آدانا دمیر اسپور قرارداد داشت، در حالی رضایتنامه خود را از این تیم ترکیه‌ای دریافت کرد که شخصا مبلغ رضایتنامه‌اش را پرداخت کرده بود.

البته تصور نکنید پرسپولیس بودن محمدی سبب شده تا او از قید این مبلغ بگذرد ولی به دلیل کم بودن زمان، قرار بر این شد خودش پول را به حساب آدانا واریز کند و همین مبلغ عینا به قرارداد وی با پرسپولیس اضافه شود.

یعنی مجموع عددی که در قرارداد میلاد محمدی با پرسپولیس ثبت خواهد شد، عدد زیادی است که شامل همه این موارد می‌شود.  

تقابل جذاب میلاد محمدی در برابر قل کوچکترش 

میلاد محمدی دارای یک برادر است به نام مهرداد محمدی که همه او را میشناسیم مهرداد بازیکن استقلال است و حال که میلاد به پرسپولیس پیوسته فوتبال ایران دوباره شاهد بازی و قرار گرفتن دو برادر مقابل هم است چرا میگوییم دوباره؟ زیرا فوتبال ایران تا کنون نظاره گر برادری های زیادی بوده از جمله بازی کردن برادران بیانی، فنونی زاده ، شیری و غیره 

حال باید دید که میلاد و مهرداد محمدی در دربی تهران مقابل یک‌دیگر به میدان خواهند رفت یا سرنوشت جور دیگری رقم خواهد خورد؟ آخرین وضعیت مهرداد محمدی حاکی از آن است که او به علت محرومیت، دربی نیم فصل اول بیست و چهارمین دوره لیگ برتر را از دست داده و اگر اتفاق خاصی نیفتد، در هفته بیست و یکم شاهد رقابت این دو برادر در دو تیم رقیب خواهیم بود. امری که به جذابیت آن بازی خواهد افزود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها