|

شفاف سازی باشگاه استقلال در ماجرای گائل کاکوتا

باشگاه استقلال امیدوار است به زودی از گائل کاکوتا به شکل رسمی رونمایی کند.

لینک کوتاه کپی شد

از عصر امروز شایعه و خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه  گائل کاکوتا در تست‌های پزشکی رد شده  و پیوستن این بازیکن به باشگاه استقلال منتفی شده است. پیگیری‌ها در این خصوص نشان می‌دهد این مساله صحت ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ ماجرا از این قرار است تست‌های پزشکی گائل کاکوتا که در کشور ترکیه انجام شده به زبان ترکی است و همین موضوع باعث شده ایفمارک تست‌ها را تایید نکند. ایفمارک از باشگاه استقلال درخواست کرده تست‌های پزشکی به زبان انگلیسی به دست آن‌ها برسد.

ساعتی بعد برخی سایت‌های خبری مدعی شدند گائل کاکوتا حاضر نیست در ایران تست‌های پزشکی را بدهد و از سفر به ایران خودداری کرده است. از سوی دیگر این مورد عنوان شد که گائل کاکوتا هنوز با استقلال به توافق نهایی نرسیده و شاید بخواهد به باشگاه دیگری بپیوندد.

در این راستا با یکی از مدیران باشگاه استقلال تماس گرفتیم که در این خصوص گفت:

نمی‌دانم دلیل این همه حواشی و شیطنت چیست. گائل کاکوتا تست پزشکی داد ولی چون به زبان انگلیسی نبود، ایفمارک آن را تایید نکرد. سپس ایفمارک از ما درخواست کرد بار دیگر تست‌ها انجام شود ولی چون اینجا مرکزی برای انجام این کار در ساعات گذشته باز نبود، این موضوع به فردا موکول شد.

این مدیر باشگاه استقلال در ادامه گفت:

گائل کاکوتا با ما به توافق نهایی و کامل رسیده و حتی پیش نویسی هم بین ما به امضا رسیده است. البته باشگاه اعلام کرده قرارداد نهایی و اعلام رسمی آن بعد از تست‌های پزشکی و تایید ایفمارک است. ما فردا تست‌‌ها را انجام می‌دهیم و برای ایفمارک می‌فرستیم اما بعید می‌دانم برای بازیکنی که در لیگ فرانسه بازی کرده، مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. اینکه می‌گویند گائل کاکوتا از سفر به ایران خودداری کرده، صحت ندارد. برخی به دنبال شیطنت هستند، به حواشی توجه نکنید!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها