|

کنایه جنجالی سپهر حیدری به درویش

سپهر حیدری با انتشار چندین استوری به حواشی ایجاد شده حول باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

کاپیتان سابق سرخ‌های پایتخت که از منتقدین اصلی رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس است، پس از اعلامیه پرسپولیس در خصوص برندینگ نام باشگاه ، انتقادات تند و تیزی به مدیریت پرسپولیس کرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ سپهر حیدری در استوری‌های خود نوشت:

دیگر اینقدر بدبخت شده‌اید که ۶۰هزار دلار هزینه کردید تا پیج‌هایی که از شما انتقاد می‌کنند را از طریق اینستاگرام ببندید! بنده خداها روحشان نیز خبر ندارد که چرا پیجشان پاک می‌شود. این تهه خواری و ذلت یک مدیر دوزاری است و روباه مکاری که مسؤلیت این کار را دارد.

به جای این کارها با این پول یک کمپ بهتر در حد نام تیم می‌گرفتید؛ نه اینکه هیچکس از بازیکنان از اتاق‌ها راضی نیست و اتاق به اندازه کافی برایشان نبوده! 

باز هم یک سوال؛ پول عبدالکریم حسن چه شد؟!

در حد نام پرسپولیس نیست که بیاید در CIP فرودگاه ولی به خاطر بدهی اجازه ندهند وارد شود و بعد با ناراحتی بازیکنان و فشار به مدیریت بالاخره پول از یک جایی تامین بشود. 

این حق پیج‌های هواداری که عاشقانه پرسپولیس را دوست دارند و دلسوزانه و به حق انتقاد می‌کنند نیست که بدون اینکه روحشان خبر داشته باشد، از طریق اینستاگرام با یک ترفند و هزینه پیج‌هایشان را ببندید که تجمع نگذارند و اینکه نشان بدهید همه تعریف می‌کنند از پرز و انتقادی نیست؛ مانند کلیپ‌هایی که در یک ساعت خلوت جلوی درب باشگاه از ۴ تا رفیقاتون که هماهنگ شده‌اند می‌گیرید که فقط ازتون تعریف کند.

پرسپولیس بازیچه دست یک نفر شده است! 

باشگاهی با این قدمت و این همه اسطوره و ۵۰ میلیون هوادار بازیچه یک آدم دوزاری به نام لشگری هستند تمام شرها از این بلند می‌شود.

مدیریت هم که این کاره نیست در نتیجه برآیند این دو می‌شود فراری دادن نصف تیم قهرمان! هر هوادار عاشقی از نگرانی هم حرف بزنه در تلگرام و اینستاگرام، از این به بعد پیج و کانالش را می‌بندند که انتقادی نباشد!

ترفند هم به این شکل است که پیج‌هایی که از رو عشقشان به پرسپولیس آرم و برند پرسپولیس را توی پیجشان استفاده کردند به این بهانه پیجشان بسته می‌شود؛ به خاطر حق مالکیت باشگاه! مگر پیج هواداری یک تیم لوگوی آن تیم را نمی‌گذارد؟ مثلاً پیج هواداری رئال مادرید باید عکس طبیعت بگذارد؟

روزهای آخرتان است! 

زشت است دیگر! روزهای آخرتان است! شک نکنید دارید دست و پا می‌زنید. 

چه جوری پیج هواداری پرسپولیس حق ندارد لوگوی پرسپولیس را استفاده کند؟ چون انتقاد می‌کند، به این بهانه ببندینش! کی به کیه؟ می‌چسبونیم به لوگو و...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها