|

با این آمار پرسپولیس دوباره قهرمان لیگ است

برانکو، کالدرون، گل محمدی و اوسمار در هر دوره، موفقیت در تیم پرسپولیس را تجربه کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس بار دیگر سرمربی خود را عوض کرد و از خوان کارلوس گاریدو روی نیمکتش بهره خواهد برد. نکته قابل توجه این که از فروردین سال 1394 به بعد همه تغییرات فنی در پرسپولیس نتیجه داده است.

به گزارش «شایانیوز»   و به نقل از طرفداری؛ در این مدت 10 ساله، برانکو زمانی به پرسپولیس آمد که این تیم مدت‌ها قهرمان نشده بود. برانکو در سال اول با پرسپولیس دوم شد و سپس سه سال متوالی با این تیم در لیگ قهرمان شد و دومی در آسیا، قهرمانی در جام حذفی و 3 بار قهرمانی در سوپرجام را هم تجربه کرد.

کالدرون در سال 1398 به تیم آمد و به‌رغم بی‌ثباتی در آغاز، با عنوان قهرمانی نیم‌فصل لیگ نوزدهم حضورش در ایران را به پایان برد.

گل محمدی هم به جای کالدرونِ پیشتاز به پرسپولیس آمد و در همان فصل، فصل بعد و 3 فصل بعد توانست قهرمانی لیگ، یک بار قهرمانی جام حذفی و 2 بار قهرمانی سوپرجام را کسب کند و یک نایب‌قهرمانی در آسیا هم به دست آورد. 

اوسمار جانشین گل محمدی شد که فصل قبلش سه‌گانه برده بود. او نه تنها قهرمانی را در لیگ تکرار کرد بلکه یکی از جذاب ترین قهرمانی‌های تاریخ پرسپولیس را هم صاحب شد. حالا گاریدو نفر پنجم است که می تواند این روند موفق را ادامه دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها