|

مشکل بزرگ استقلال در نقل و انتقالات!

به نظر با حل شدن مشکل سیدحسین حسینی و حضور خالدآبادی، استقلال دیگر نیازی به دروازه‌بان خارجی خود نداشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

اخبار حاکی از آن است که دروازه‌بان خارجی استقلال پس از امضای قرارداد داخلی با این تیم، منتظر عقد قرارداد قطعی است. اما با حضور حسینی و خالدآبادی در دروازه استقلال، به نظر می‌رسد این دروازه‌بان خارجی جایی در ترکیب تیم نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از پنجره؛ یک مقام آگاه در باشگاه استقلال در این باره گفته است: "در صورتی که این اتفاق بیفتد و دروازه‌بان خارجی بداند نمی‌تواند در استقلال بماند و در مسابقات حضور داشته باشد، به احتمال زیاد قراردادش را فسخ می‌کند و اگر کار به آنجا بکشد ممکن است ضرر و زیان بخواهد."

با توجه به اینکه از جزئیات قرارداد این بازیکن اطلاعی در دست نیست، نمی‌توان به طور قطعی درباره آینده او صحبت کرد. اما به نظر می‌رسد اگر استقلال قید این دروازه‌بان خارجی را بزند، ممکن است با شکایت و درخواست غرامت از سوی او روبرو شود.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که استقلال در فصل نقل و انتقالات با مشکلات مالی زیادی روبرو بوده و جذب بازیکنان خارجی برای این تیم هزینه‌های زیادی در پی داشته است.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار دروازه‌بان خارجی استقلال خواهد بود و آیا این باشگاه می‌تواند بدون دردسر از او عبور کند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها