|

3 مهاجم در رادار پرسپولیس

سه مهاجم موردنظر پرسپولیس همگی با یک ایجنت همکاری دارند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از نکات منحصر به فرد در فوتبال ایران دراختیار داشتن بازیکنان پرتعداد توسط ایجنت‌های مختلف است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از صدآنلاین؛ به گونه ای که بارها شاهد بوده ایم در یک تیم تعدادی قابل توجهی از بازیکنان با یک ایجنت همکاری می‌کنند. موردی که بارها توسط تحلیل گران و کارشناسان آگاه به فوتبال مورد توجه و نقد قرار گرفته و هشدارهای جدی در این مورد داده شده که همکاری پرتعداد بازیکنان یک تیم با یک چهره خاص می‌تواند حتی تصمیمات سرمربی و حتی مدیرعامل باشگاه را نیز با هماهنگی‌هایی که ایجنت با بازیکنانش ایجادت می‌کند را تحت تاثیر قرار دهد. بارها در فوتبال ایران شاهد بوده ایم که بیش از ۵ یا ۶ بازیکن یا یک ایجنت همکاری داشته اند و مربی و مدیر برای این که با قهر این باند مواجه نشود مجبور شده اند تصمیماتی خلاف عقاید خود بگیرند.

در این میان اما نکته قابل توجه به همکاری سه مهاجم موردنظر پرسپولیس با یک ایجنت مربوط می‌شود. جواد آقایی پور، محمدرضا آزادی و علی علیپور سه مهاجمی هستند که موردتوجه باشگاه پرسپولیس بوده و سرخ پوشان تمایل دارند یک یا دو مهاجم از این تعداد را جذب کنند. اما جالب اینجاست که تاکنون هیچکدام از این بازیکنان با پرسپولیس به توافق نرسیده اند. همین موضوع باعث شده تا در فضای مجازی شایعاتی پیرامون تمایل نداشتن این ایجنت برای همکاری با باشگاه پرسپولیس شنیده شود. رقم پایین سقف باشگاه پرسپولیس نسبت به دیگر تیم‌های مدعی گویا باعث شده تا هر سه مهاجم موردنظر باشگاه پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن این تیم دچار تردید باشند.

گفتنی است اولین باشگاهی که با جواد آقایی پور و باشگاهش وارد مذاکره شد باشگاه پرسپولیس بود اما آقایی پور پس از مذاکره با پرسپولیس با استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها نیز جلسات متعددی را برگزار کرد و حالا شنیده می‌شود با رقمی بالا در آستانه پیوستن به سپاهان است. محمدرضا آزادی نیز در آستانه حضور در یک تیم اماراتی بود که موردتوجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت اما هنوز توافقی از سوی ایجنت این بازیکن با باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته و از همه عجیب تر این که علی علیپور نیز که بارها از علاقه قلبی‌اش برای بازگشت به پرسپولیس خبر داده بود روز قبل از باشگاه پرسپولیس وقت خواست تا به پیشنهادهای دیگر هم فکر کند.

همین مسائل دست به دست هم داده تا هواداران پرسپولیس در فضای مجازی دچار این شبهه شوند که چرا از بین سه مهاجمی‌که با این ایجنت همکاری دارند هیچکدام با پرسپولیس به توافق نرسیده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها