|

هندی ها ستاره پرسپولیس را از چنگش در میاورند؟

رسانه‌های هندی در خبری از مذاکره این بازیکن با قهرمان لیگ هند خبر دادند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بازیکنانی که قراردادشان با پرسپولیس تمام شده است و هنوز وضعیت‌شان برای همکاری با این تیم در فصل آینده مشخص نیست گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی است. گولسیانی تابستان سال 1401 با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست و توانست در پایان آن فصل با پرسپولیس 3 گانه کسب کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، قرارداد او با پرسپولیس در پایان آن فصل تمام شد اما باشگاه پرسپولیس مذاکره با او را برای تمدید قرارداد شروع کرد و بالاخره قرارداد او برای یک فصل دیگر هم تمدید شد. هر چند مساله مالیات قرارداد او در مقطعی می‌رفت برای پرسپولیس دردسرساز شود. کمیته انضباطی به دلیل این که باشگاه پرسپولیس مالیات قرارداد او را بر عهده گرفته بود، یک امتیاز از پرسپولیس کسر کرد اما در نهایت آن یک امتیاز هم به پرسپولیس برگشت.

در اوایل فصلی که به تازگی به پایان رسید، گولسیانی به دلیل حضور محمد حسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی در لیست مدافعان، جایی در ترکیب اصلی نداشت. اما بعد از مصدومیت شدید مرتضی در بازی تیم‌های ملی ایران و قطر، گولسیانی دوباره به ترکیب اصلی برگشت. گولسیانی مثل لیگ بیست و دوم توانست در لیگ بیست و سوم هم بازی‌های بسیار خوبی به نمایش بگذارد. او در این دوره از لیگ توانست در 25 بازی 6 گل بزند که مهم‌ترینش گلی بود که در بازی هفته پایانی مقابل مس رفسنجان زد و باعث قهرمانی پرسپولیس شد.

بعد از پایان لیگ خبر عجیبی درباره او منتشر شد. ظاهرا نام او در لیست بازیکنان مد نظر اوسمار ویرا برای فصل آینده قرار نداشت و در واقع سرمربی برزیلی در لیستی که اواخر فصل به باشگاه داده بود گئورگی را در لیست مازاد گذاشته بود. اما داستان به شکلی پیش رفت که خود اوسمار از پرسپولیس جدا شد.

گولسیانی در حال حاضر همراه با تیم ملی گرجستان در آلمان حضور دارد. گرجستان از دقایقی دیگر در اولین مسابقه‌اش در یورو 2024 مقابل تیم ملی ترکیه قرار می‌گیرد و ممکن است گولسیانی هم برای گرجستان بازی کند. او دو روز پیش خبر داده بود که باشگاه پرسپولیس با او برای تمدید قرارداد مذاکره نکرده است.

در حال حاضر پرسپولیس هنوز سرمربی جدید را انتخاب نکرده است و مشخص نیست چه کسی درباره تمدید قرارداد بازیکنان تصمیم خواهد گرفت. از طرفی همین امروز اعلام شد که ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان خارجی که ابتدای فصل گذشته تصویب شده بود لغو شده است و باشگاه‌ها می‌توانند با بازیکنان و مربیان خارجی قرارداد دلاری ببندند. به این ترتیب پرسپولیس هم مشکلی برای تمدید قرارداد گولسیانی با دلار ندارد.

اما حالا ظاهرا یک مشکل جدید برای ادامه همکاری دو طرف به وجود آمده است. رسانه‌های هندی در خبری از مذاکره این بازیکن با قهرمان لیگ هند خبر دادند. این تیم، موهون باگان نام دارد که به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سطح دو رسیده است و ممکن است با نماینده ایران در این لیگ یعنی تراکتور بازی کند.

حضور گولسیانی در یورو 2024 می‌تواند قیمت او را هم بالاتر ببرد و این مساله ممکن است توافق جدید را دشوارتر کند. ضمن این که مصدومیت پورعلی گنجی رفع شده است و او فصل آینده می‌تواند دوباره در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد. اتفاقی که احتمالا در تصمیم گولسیانی برای ماندن در پرسپولیس هم تاثیرگذار خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها