|

سرنوشت دو مربی خارجی لیگ به زودی مشخص می شود

مورایس و اوزونیدیس هنوز تکلیف‌شان برای فصل آینده روی نیمکت دو تیم گل‌گهر و سپاهان مشخص نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جالب اینکه این دو مربی چند روز پیش در یکی از دو بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر هم قرار گرفتند و این تیم سپاهان بود که موفق شد با نتیجه 2 بر یک میهمان خود را شکست دهد و به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ سپاهان که روزهای بسیار سختی را در لیگ بیست و سوم با مورایس تجربه کرد، لیگ برتر را با 57 امتیاز در رتبه سوم تمام کرد و حالا به فینال جام حذفی هم رسیده تا کادر فنی پرتغالی طلایی پوشان عملکرد خوبی از خود پس از یک فصل پر از حادثه به جا گذاشته باشد.

در سوی دیگر مارینوس اوزونیدیس که پس از 3 سال حضور متوالی امیر قلعه‌نویی هدایت سرمه‌ای پوشان سیرجانی را عهده دار شده بود، نتوانست در پایان فصل تیمش را به رتبه‌ای بهتر از نهمی و کسب 36 امتیاز رهنمون کند و ماجراجویی این تیم در جام حذفی هم با شکست در نیمه نهایی به اتمام رسید.

2045058

در این شرایط انتظار ادامه حضور مورایس با توجه به زمان کمی که سپاهان برای حضور در پلی آف لیگ نخبگان آسیا دارد بیشتر است اما در سوی مقابل باید دید مدیران باشگاه گل‌گهر چه تصمیمی در ارتباط با ادامه همکاری با اوزونیدیس اتخاذ خواهند کرد. 

نکته قابل توجه درباره هر دو مربی اینکه مدیران باشگاه سپاهان بدون توجه به گزینه‌‎های دیگر با قاطعیت از علاقه برای ماندن مورایس می‌گویند ولی اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که به زودی فرآینده انتخاب سرمربی بعدی تیم آغاز می‌شود و اوزونیدیس هم یکی از گزینه‌های روی میز آنهاست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها