|

کاپیتان پرسپولیس را تهدید به جدایی کرد!

بیرانوند با انتشار یک استوری خبر مهمی را به هواداران این تیم داد.

لینک کوتاه کپی شد

فصل برای پرسپولیس در حالی به پایان رسیده که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا در روزهای آینده باقیمانده قرارداد بازیکنان را پرداخت و اصل قرارداد آنها را تسویه کنند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ با این حال در شرایطی که بازیکنان مدعی دریافت 65 درصد از قرارداد خود هستند، باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که آنها چیزی در حدود 75 تا 80 درصد دستمزد خود را گرفته‌اند؛ موضوعی که به جدیدترین اختلاف بین باشگاه و بازیکنان تبدیل شده و واکنش تند علیرضا بیرانوند را هم به دنبال داشته است.

در اولین واکنش، علیرضا بیرانوند این موضوع را طرح کرده و نوشته که باشگاه پاداش 20 پیروزی این تیم را جزء قرارداد بازیکنان حساب کرده است. او نوشته که این تصمیم، حس اعتماد را بین بازیکنان از بین برده و بی‌احترامی به آنهاست.

متن استوری بیرانوند را بخوانید:

"فصلی که گذشت یکی از سخت‌ترین فصول حضورم در پرسپولیس بود و به لطف خدا، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم در زمانی که همه ناامید از کسب قهرمانی بودند، قهرمان شویم. تلاش تا آخرین لحظه و امید داشتن بخشی از مکتب بزرگ پرسپولیس بوده و وظیفه بازیکنان نیز هست.

در کنار این شرایط، مطابق آنچه در دیگر لیگ‌ها نیز گاهی می‌شنویم شنیده شد که حتی پاداش برای برخی تیم‌های رقیب در نظر گرفته شد تا مقابل ما با تمام توان بازی کنند. هرچند معتقدم تمامی این تیم‌ها با رعایت اصول حرفه‌ای و جوانمردی مثل همه بازی‌های گذشته با شرافت بازی کردند و ثابت نمودند که روح جوانمردی در فوتبال بالاتر از همه موضوعات جریان دارد.

طبیعی است که تیم ما هم در این شرایط مثل همیشه از طریق باشگاه یا اسپانسرها به جهت احترام پاداش‌هایی در نظر می‌گیرند ولی متاسفانه با خبر شدم در کمال بی‌احترامی، این پاداش‌ها را بعد از قهرمانی از اصل مطالبات کسر نمودند و قسمتی از اصل قرارداد در نظر گرفته‌اند.

بحث بنده آن پاداش‌ها نیست. کما اینکه بیشتر آنها را بچه های تیم نذر کرده و به انسان های نیازمند پرداخت کرده اند. حقیقتا این اتفاقات انسان را سرخورده می‌کند، حس اعتماد را از بین برده و نوعی بی‌احترامی به بازیکن تلقی می‌شود و انسان را وادار به تصمیماتی می‌کنند که برخلاف میل باطنی است."

شاید نکته اصلی در همان خط آخر نهفته باشد. جایی که بیرانوند می‌گوید، این تصمیم بازیکنان را «وادار به تصمیماتی می‌کند که برخلاف میل باطنی آنهاست». فراموش نکنید علیرضا بیرانوند تا همین دو هفته پیش جزء بازیکنانی بود که احتمال جدایی آنها از پرسپولیس وجود داشت و حالا این جمله به نوعی تهدید هم محسوب می‌شود.

البته بیرانوند بعد از بازی ازبکستان تاکید کرد که در پرسپولیس خواهد ماند و قصد تحت فشار قرار دادن باشگاه را ندارد اما حالا این موضع تازه، چیزهای دیگری را در خودش دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها