|

اولین توافق نقل و انتقالاتی استقلال

شنیده‌های پیرامون نقل و انتقالات استقلال حکایت از آن دارد که آبی‌ها در فاز نخست و با اولویت حفظ دو بال جناح راست و چپ است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلالی‌ها در فصل گذشته اگرچه نتایج مناسبی را به‌دست آورده و حتی در جدول ترین‌ها در چند آیتم هم پیشتاز بودند اما به‌وضوح مشخص بود که این تیم برای فصل بعد باید در چند جناح و پست تقویت شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز؛ نکته اول در تایید این ادعا این بود که به‌طور واضح نکونام برای تغییرات فنی و سیستمی و آرایش تیمش با روش‌های مختلف با دست بسته برای انتخاب بازیکن مواجه بوده تا حدی که سرمربی آبی‌ها از همان هفته‌های نخست با این اشکال درون تیمش مواجه شد. از سوی دیگر با مصدومیت ارکان اصلی تیم، در ادامه دست کادرفنی هر روز خالی‌تر از قبل شده و همین اتفاق به‌علاوه نداشتن نیروی کارآمد روی نیمکت، باعث شد در تعدادی از دیدارها، این تیم در فصل گذشته با ۱۳ الی ۱۴ بازیکن به جدال رقبا برود. این در حالی است که استقلالی‌ها از حالا دست به کار شده تا در جهت پوشاندن نقاط ضعف فصل گذشته و تقویت نقاط قوت، در فصل پیش‌رو نیز خود را تا حد و اندازه‌های یک تیم مدعی ساخته و پرداخته کند.

بر همین اساس، شنیده‌های این چند روز پیرامون نقل و انتقالات استقلال حکایت از آن دارد که آبی‌ها در فاز نخست و با اولویت حفظ دو بال جناح راست و چپ، به‌دنبال آن هستند تا علاوه‌بر ماندن حردانی و جلالی، این دو جناح را تقویت کرده و همین که اخباری مبنی‌بر مذاکره با بازیکنانی مانند زکی‌پور یا گودرزی یا سایر بازیکنانی که سابقه بازی در جناحین را دارند، در این روزها منتشر می‌شود و این بدان معناست که میلاد فخرالدینی و جعفر سلمانی نیمکت‌نشینان راست و چپ آبی‌ها در فصل گذشته دیگر مدنظر نکونام برای باقی ماندن در فهرست استقلال در فصل بیست‌وچهارم قرار نگرفته و احتمالا این نشانه‌های آن است که باید از این دو بازیکن به‌عنوان خروجی‌های قطعی استقلال در فصل آینده نام ببریم.

البته در این خصوص یعنی لیست خروجی‌های استقلال در فصل گذشته، در مطلبی چند روز پیش به این موضوع اشاره کردیم که لیست ۶ نفره منتشر شده توسط رسانه‌ها صحت نداشته و قرار بر این است هر بازیکنی که از لیست ورودی جواد خریداری می‌شود، در همان پست بازیکنی که مدنظر نیست در لیست خروجی قرار بگیرد، اما علائم اصلی خروج دو بال راست و چپ نیمکت‌نشین این تیم در فصل گذشته همین است که تحرکات اصلی در روزهای اخیر برای نقل‌وانتقالات استقلال به مذاکره با بازیکنان جدیدی مربوط می‌شود که در جناحین بازی می‌کنند.

همه اینها در حالی هستند که به‌نظر می‌رسد در اولویت‌های بعدی و به‌منظور اصلاح ساختار فنی برای استقلال فصل بیست‌وچهارم احتمالا نکونام در ادامه نقل‌وانتقالات تیمش به ترتیب اولویت به سراغ دو وینگر، یک هافبک وسط و سپس جذب یک یا دو مدافع خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها