|

جانشین مودریچ در رئال مادرید!

آردا گولر امیدوار است رئال مادرید فرصت بیشتری به او بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

با وجود مصدومیت‌های مداوم در بخش بزرگی از فصل، آردا گولر در دیدارهای پایانی رئال مادرید درخشید و توانایی‌های خود را به اثبات رساند. گفته می‌شود رئال مادرید قصدی برای انتقال قرضی این ستاره جوان ترک ندارد و روی او برای فصل آینده حساب باز می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ نشریه مارکا امروز مصاحبه‌ای را از آردا گولر منتشر کرده است. گولر می‌گوید رئال مادرید او را وارث لوکا مودریچ می‌داند و قرار است نقش بزرگی در آینده کهکشانی‌ها ایفا کند. ستاره 19 ساله ترک گفت:

فکر می‌کنم رویای بسیاری از بچه‌ها از کودکی، بازی کردن برای رئال مادرید، بزرگترین باشگاه دنیا است. همانطور که رئال مادرید به من گفته، من ولیعهد لوکا مودریچ خواهم بود. این حرف باشگاه مرا تحت تاثیر قرار داد چون لوکا بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

آردا گولر چطور با دقایق کم بازی کنار آمد؟ 

درست است که وقتی بازی نمی‌کمک، ناراحت می‌شوم. هر روز تمام تلاشم را می‌کنم تا بازی کنم. اما قبل از آمدن به رئال مادرید زیاد با آنچلوتی صحبت کردم. او برنامه‌های رئال مادرید را به من توضیح داد و گفت زمانی که آماده باشم می‌توانم بازی کنم.

مشکلات زبانی 

مهم‌ترین چیز در حال حاضر، سازگاری با شرایط جدید است. من باید با زندگی اجتماعی در اینجا کنار بیایم و زبان اسپانیایی‌ام را هم بهتر کنم. همچنین باید از نظر اجتماعی خودم را توسعه دهم. همه در تیم اسپانیایی صحبت می‌کنند و این موضوع تمرین کردن را برای من خیلی سخت می‌کند. مربی چیزی را به زبان اسپانیایی توضیح می‌دهد و هیچکس آن را برای من ترجمه نمی‌کند. خیلی سخت است. من هفته‌ای دو بار در کلاس‌های یک ساعته اسپانیایی شرکت می‌کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها