|

جدول نهایی لیگ برتر بیست و سوم

سازمان لیگ با در نظر گرفتن مسابقات رو در رو جدول نهایی لیگ برتر در دوره بیست و سوم را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌‍‌های لیگ برتر شنبه هفته گذشته با برگزاری 8 مسابقه همزمان به پایان رسید که نتیجه این مسابقات منجر به قهرمانی پرسپولیس و سقوط پیکان به همراه صنعت نفت به لیگ دسته اول شد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ چند روز پس از پایان مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران با در نظر گرفتن بازی‌های رو در روی تیم‌ها و بدون توجه به تفاضل گل اقدام به رده بندی تیم‌ها در جدول رده بندی کرده که شاهد صعود و نزول رتبه برخی از آنها هستیم.

سازمان لیگ در اینباره نوشته است: «جدول نهایی بیست و سومین دوره لیگ برتر مطابق ابلاغیه ابتدایی سازمان لیگ به باشگاه‌ها تعیین شد. بر این اساس رده بندی تیم‌ها در جدول پایانی مسابقات براساس بازی‌های رودروی تیم‌های هم امتیاز به شرح زیر است:

همانطور که مشخص است تیم فوتبال آلومینیوم که هم امتیاز با نماینده قزوین 39 امتیازی فصل را به پایان رساند، با تفاضل گل کمتر نسبت به شمس آذر و به دلیل برتری در دو بازی رفت و برگشت در رتبه هفتم قرار گرفته است. فولاد خوزستان، نساجی مازندران و هوادار نیز دیگر تیم‌هایی هستند که با امتیاز 29 فصل را تمام کردند، اما به دلیل برتری فولاد در بازی‌های رو در رو این تیم با وجود تفاضل گل پایین بالاتر از نساجی و هوادار قرار گرفته و نساجی هم به همین دلیل بالاتر از هوادار جا گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها