|

لیگ برتر با حاشیه به پایان رسید و فاجعه اش با تبریک لیگ خلیج عربی و فحاشی آغاز شد!

سرانجام لیگ برتر بیست و سوم با تمام حاشیه هایش به پایان رسید و پرسپولیس توانست جام را از دست استقلال برباید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیگ برتر تمام شد. لیگ بدون VAR. لیگ مصاحبه ها و اتهام ها. لیگ پرونده فساد و... . پرسپولیس جام را کسب کرد، چه با گلی که آفساید بود و یا نبود، همه چیز تمام شد و در تاریخ فوتبال ایران ماندگار.

از شب گذشته (شنبه 12 خرداد) که سرخپوشان پایتخت توانستند جام شانزدهم را کسب کنند حاشیه ها و جنجال هایی رخ داده است که تقریبا در تاریخ لیگ برتر بی سابقه و یا حداقل کم سابقه بوده است. در طول لیگ بیشتر حاشیه ها پیرامون مسائل داوری و یا نبود VAR بود، اما در فاصله کمتر از 20 ساعت از قهرمانی پرسپولیس مسائلی رخ داد که نپرداختن به آن ظلم آشکار به تاریخ فوتبال ایران است.

مهرداد محمدی +18 وارد شد

پس از دبل برابر پیکان مهرداد محمدی که از قهرمان نشدن تیمش به شدت ناراحت بود در صحبت هایی بسیار زشت و زننده مسئولان فدراسیون فوتبال را خطاب قرارداد. قطعا منتظر برخورد نهاد های مربوطه با این ستاره هستیم تا دیگر شاهد بیان چنین صحبت هایی از زبان دیگران در لیگ و فوتبال ایران نباشیم. فارغ از نوع گفتار این بازیکن که بسیار ناشایست بود، باید به حقیقت پنهان شده در صحبت های او هم توجه داشت. VAR!. واقعا آوردن چنین تجهیزاتی به لیگ برتر نمی تواند حق را به حق دار برساند و جلوی تمامی حواشی را بگیرد؟ آیا قضاوت برای خود داوران راحت تر نمی شود؟ جنجال ها و اتهام ها کمتر نمی شود؟ قطعا پاسخ نهایی به سوالات یک بله است و تمام.

خواسته زیادی نیست در لیگ برتر کشورمان شاهد حضور VAR باشیم که سالهاست در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

بازیکن پرسپولیس و لیگ خلیج عربی!

بدون شک اگر قرار باشد با مهرداد محمدی که به ارکان فدراسیون فوتبال توهین کرده بود برخورد شود، باید برخورد بسیار جدی تری با عبدالکریم حسن شود. زیر سوال بردن تمامیت ارضی کشورمان را که برای خاکش هزاران شهید داده ایم خطای نابخشودنی است. امیدواریم کمیته انضباطی به شدت با این مسئله برخورد کند تا درس بزرگی شود برای دیگر ستاره های خارجی‌ای که به لیگ خلیج همیشه فارس می آیند، پول ما را می گیرند و نمکدان هم می شکنند. عکس با جام لیگ خلیج فارس و تبریک خلیج عربی!

114541_466

ژنرال علیه ستاره های لیگ

با پایان لیگ برتر امیر قلعه نویی فهرست جدید تیم ملی را اعلام کرد. لیستی که در آن نام چند ستاره لیگ برتر بیست و سوم در آن دیده نمی شود. مشخص نیست دلیل دعوت نشدن بعضی ستاره به تیم ملی چیست. کاپیتان استقلال که بدون شک بهترین گلر لیگ بود، روزبه چشمی که از ستون های استقلال به حساب می آید و در جام جهانی هم عملکرد بسیار خوبی داشت به تیم ملی دعوت نشده اند. رامین رضاییان که به اعتقاد اکثر کارشناسان بهترین بال راست فوتبال ما هست هم جایی در فهرست تیم ملی نداشته است. قطعا دلیل فنی نمی تواند این ستاره ها را از تیم ملی دور کرده باشد و باید دید سرمربی محترم تیم ملی به چه دلایلی بهترین های لیگ برتر را خط زده است.

لیگ با تمام حاشیه هایش به اتمام رسید، اما تنها و تنها VAR  می تواند از حاشیه های فوتبال ما کم و به متنش و مسائل فنی آن اضافه کند. پول میلیاردی برای ستاره ها هست برای VAR نیست؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها