|

2 تیم انگلیسی به دنبال جذب مدافع اینتر

مار ددیچ، مدافع راست اهل بوسنی و هرزگوین از تیم ردبول سالزبورگ مورد توجه اینتر قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

دنزل دومفریز و اینتر هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و با توجه به باقی ماندن تنها یک سال دیگر از قرارداد این بازیکن 28 ساله، او به جدایی از نراتزوری در تابستان 2024 نزدیک است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اینتر حدود 25-30 میلیون یورو برای فروش دومفریز می خواهد و در حال حاضر منچستریونایتد و استون ویلا تیم های علاقه مند به جذب او به شمار می روند. استون ویلا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شده و به همین دلیل قصد تقویت تیم تحت هدایت اونای امری را دارد اما باید دید دومفریز آنها را به شیاطین سرخ ترجیح می دهد یا نه. 

عمار ددیچ ، مدافع راست سالزبورگ جدیدترین گزینه اینتر برای پرکردن جای خالی دومفریز به حساب می آید. این بازیکن متولد 2002 که قبلا مورد توجه آاس رم هم قرار گرفته بود، نراتزوری را با عملکردش تحت تاثیر قرار داده است. زمان اتمام قرارداد ددیچ با سالزبورگ نزدیک نیست (2027) و به همین دلیل برای خرید او پرداخت 20 میلیون یورو به باشگاه اتریشی نیاز خواهد بود. علاوه بر این مدافع بوسنیایی، نام های دیگری مثل سوگاوارا (آلکمار)، کایوده (فیورنتینا) و ون بیساکا (منچستریونایتد) نیز در لیست افعی ها دیده می شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها