|

(عکس) تصاویر سه‌بعدی از صحنه مشکوک بازی بارسلونا و رئال مادرید

برخلاف ادعای ژاوی و بازیکنان تیم بارسلونا، توپ لامین یامال وارد دروازه لونین نشد.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید در یک بازی جذاب و دیدنی موفق به شکست بارسلونا شد تا همانند بازی رفت این بار هم شاگردان آنچلوتی در این فصل هم دست پر از بازی مقابل این تیم از زمین مسابقه خارج شوند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مهم‌ترین و پربحث‌ترین صحنه ال‌کلاسیکو در اواسط نیمه اول روی داد که بازیکنان بارسلونا معتقد بودند که توپ لامین یامال وارد دروازه رئال مادرید شده است و داور گل آنها را قبول نکرده است. ادعایی که البته ژاوی و تراشتگن هم پس از پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران روی آن تاکید کردند.

تصاویر کامپیوتری و ویدیوی سه‌بعدی که به تازگی از بین اسپورت منتشر شده است، اما در تضاد با ادعای بازیکنان بارسلوناست. بین اسپورت با انتشار تصاویر و ویدیویی به درستی تصمیم داور بازی صحه گذاشته است. رلوو هم در بررسی خود نشان داده که تمام توپ لامین یامال از خط دروازه رئال مادرید و آندری لونین عبور نکرده است. بنابراین با بررسی این تصاویر سه‌بعدی می‌توان به درست بودن تصمیم داوری در این صحنه از ال‌کلاسیکو اشاره کرد.

همچنین سایت رلوو هم در بررسی صحنه مشکوک داور بازی رئال مادرید و بارسلونا با انتشار تصویر گرافیکی نشان داد که توپ لامین یامال تبدیل به گل نشده است.

رلوو با انتشار این تصویر مدعی شد که توپ لامین یامال به گل تبدیل نشد
توپ لامین یامال از خط دروازه رئال مادرید عبور نکرده است
تمام توپ از خط دروازه رئال مادرید رد نشده است

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی