|

گزارشگر محبوب بازی سیتی - رئال را گزارش می کند

اختلافات بین مجری و گزارشگر باسابقه با مدیران شبکه سه حل شده و خیابانی با حضور در برنامه مهران غفوریان در شبکه سه به صدا و سیما برگشت.

لینک کوتاه کپی شد

هر چند خداحافظی او پشت پرده یا دلیل عجیب و غریبی نداشت اما به گفته خیابانی، او به سن بازنشستگی رسیده بود. این که او بدون هماهنگی با مدیران سازمان و خیلی ناگهانی خبر بازنشستگی‌اش را روی آنتن زنده اعلام کرد ظاهرا به مذاق مدیران سازمان خوش نیامد و باعث شد او را از اجرای برنامه‌ها و همچنین گزارش بازی‌ها کنار بگذارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ این اتفاق باعث ناراحتی و قهر جواد از مدیران سازمان شد. اما حالا و پس از غیبت یک ماهه خیابانی در تلویزیون و گزارش مسابقات، ظاهرا مشکلات او با مدیران سازمان حل شده است و باید به زودی شاهد بازگشت او به مقابل دوربین‌ها و البته باکس گزارش مسابقات باشیم. او دیشب در برنامه مهران غفوریان در شبکه سه هم حاضر شد. اگر یادتان باشد پیمان یوسفی هم یک بار هنگام اجرای برنامه «قهرمان من» با لحنی دوستانه از خیابانی خواست این حرفها را کنار بگذارد و به تلویزیون برگردد. 

البته دیشب در خلال مراسم یادبود همسر درگذشته زنوزی، خیابانی، در صحبتی کوتاه با خبرنگار «فوتبالی» خبر از بازگشت خود به تلویزیون داد. اتفاقی که با گزارش دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و منچستر سیتی شاهد آن خواهیم بود. پس برای بازگشت دوباره مرد بازنشسته، باید حداقل تا چهارشنبه شب و گزارش رئال مادرید و منچسترسیتی صبر کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی