|

زوج خط دفاعی رئال در بازی با سیتی مشخص شد

حضور ادر میلیتائو در ترکیب رئال مادرید در دیدار با منچسترسیتی منتفی است.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید سه روز دیگر در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. رئال مادرید در جدالی بسیار سخت در ورزشگاه اتحاد، جایی‌ که هرگز در آن پیروز نشده با تیم آماده پپ گواردیولا روبرو می‌شود و باید دید طرح و برنامه‌های کارلو آنچلوتی تا چه اندازه موفقیت‌آمیز خواهد بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته مارکا، با توجه به محرومیت اورلین شوامنی در جدال برگشت، یکی از چالش‌های رئال مادرید انتخاب زوج آنتونیو رودیگر برای بازی مقابل منچسترسیتی است. در راستای پایان دوران طولانی‌مدت مصدومیت ادر میلیتائو ، زمزمه‌هایی مبنی بر حضور این مدافع برزیلی در ترکیب ابتدایی کهکشانی‌ها شنیده می‌شد، اما به نظر میلیتائو هنوز از 100 درصد آمادگی بدنی برخودار نیست و حضور او در نبرد با منچسترسیتی، بیش از آن‌که به رئال مادرید کمک کند، ممکن است به ضرر مادریدی‌ها تمام شود.

بنابراین ناچو فرناندز ، کاپیتان و مدافع باتجربه رئال مادرید تنها گزینه در دسترس کارلو کارلو آنچلوتی خواهد بود و همراه با آنتونیو رودیگر، زوج خط دفاعی رئال را در جدال با منچسترسیتی تشکیل خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی