|

استقلال و پرسپولیس در یک قدمی حذف از آسیا

زارعی می گوید اگر مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس حل نشود، آن ها از آسیا حذف می شوند و مسئولان باید هرچه زودتر کاری کنند.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی زارعی درباره آخرین وضعیت مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ مصطفی زارعی اظهار داشت: اگر مشکل مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا ۵ اردیبهشت حل نشود هر دو باشگاه ممکن است از لیگ نخبگان آسیا حذف شوند. مسئولانی که وظیفه دارند هرچه سریع تر مشکل را حل کنند.

وی افزود: تصور نکنید چون آقای تاج معاون کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند می تواند این مشکل را حل کنند اصلا تصوری درست و قانونی نیست این گفته مثل این است که بگویند چون آقای تاج نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا ست شوت جهانبخش به تیرک دروازه در دقیقه ۹۳ را گل برای ایران حساب کنید!

مدیر صدور مجوز حرفه ای تصریح کرد: اگر مشکل مالکیت دو باشگاه حل نشود من از سمت خود استعفا خواهم کرد و مسئولان مربوطه پاسخگوی مردم باشند. واگذاری مالکیت نیز دیگر از حوزه اختیارات وزارت ورزش نیز خارج شده است و مسئولان دیگر باید این کار را نهایی کنند. تنها راه‌حل مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه این است که ۸۱ درصد سهام دو باشگاه به بخش غیر دولتی واگذار شود و در واقع ۸۱ درصد سهام یکی از دو باشکاه در اختیار دولت قرار نداشته باشد.

وی افزد: حداکثر تا ۵ اریبهشت ۱۴۰۳ فرصت برای حل مشکل مالکیت دو باشگاه وجود دارد این در حالی است که مسئولان دولت تصریح کرده اند این مساله حل شود اما هنوز مشکل مالکیت دو باشگاه حل نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی