|

آل کثیر از دست یک پرسپولیسی شاکی شد!

با اینکه ستاره ازبک همچنان با نمایش‌های درخشان از هواداران تیمش دلبری می‌کند اما به عیسی آل‌کثیر در راه گلزنی کمک نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

اوستون اورونوف با یک سوپرگل سه امتیاز حیاتی و مهم را برای پرسپولیس به ارمغان آورد و باعث شد محبوبیت بیشتری بین هواداران تیمش پیدا کند. اورونوف که با حرکات تکنیکی و جذاب در ورزشگاه‌ها باعث شده نگاه‌های بسیاری به او خیره شود در مصاف با گل‌گهر یک گل سه امتیازی زد و حداقل دو بار دیگر شانس این را داشت تا هم گل بزند و هم پاس گل بدهد اما موفق نبود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این درست که حالا همه هواداران و رسانه‌ها درباره اورونوف و ویژگی‌های مثبتش حرف می‌زنند اما او همین بازی سیرجان می‌توانست کاری کند تا عیسی آل‌کثیر در مسیر گلزنی قرار گیرد و دوباره موتور گلزنی‌هایش روشن شود که کمی خودخواهی باعث شد چنین اتفاقی رخ ندهد.

در دقیقه اول از نیمه دوم بازی با گل‌گهر و با پاس فوق‌العاده کنعانی‌زادگان، اورونوف از خط آفساید حریف فرار کرد و با یک کنترل بی‌نظیر خود را با اخباری تک به تک کرد. در این موقعیت او که جلوتر از آل‌کثیر  بود می‌توانست با یک پاس عرضی برای مهاجم هم تیمی‌اش او را در مقابل دروازه خالی صاحب شانس گلزنی کند اما خودش اقدام به زدن ضربه کرد و اخباری با باز کردن پاهایش این توپ را دفع و در ریباند هم ستاره ازبک شانس مجدد گلزنی را با یک ضربه بی‌دقت از دست داد.

2008642

اما مشابه این صحنه در دقیقه 73 بازی هم رخ داد و در شرایطی که اورونوف در محوطه جریمه شانس شوت زدن داشت مقابل او مدافعان گل‌گهر قرار گرفتند و عیسی در شرایط بهتری بود که وینگر ازبک اصلا عیسی را ندید و خودش اقدام به شوت‌زنی کرد که جان  توپ با برخورد به برزای گرفته شد و این موقعیت هم از دست رفت. البته در این صحنه اورونوف می‌توانست با یک پاس ساده به عقب موقعیت شوت‌زنی برای محمد خدابنده‌لو را نیز فراهم کند اما خودش اقدام به ضربه زدن کرد.

اورونوف در بازی با ذوب آهن و در آن ضدحملات ویران کننده دقایق آخر نیز یک بار در موقعیتی عالی به عیسی آل‌کثیر پاس نداد وگرنه شاید الان تعداد گل‌های آل‌کثیر بیشتر می‌شد و تعداد بازی‌هایی که او در آنها گل نزده تقلیل می‌یافت.

آل‌کثیر با وجود گلزنی مقابل تراکتور و فولاد در چهار بازی لیگ برتری دیگری که مقابل ذوب آهن، استقلال پیکان و گل‌گهر به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است.

جالب اینکه در بازی با پیکان که عیسی دو سه موقعیت خوب را از دست داد در یک صحنه با اورونوف یک و دو کرد که وینگر ازبک در موقعیتی عالی موفق به گلزنی نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی