|

تکرار رکورد تاریخی آرسنال در لیگ جزیره!

آرسنال پس از 27 سال در لیگ انگلیس برای 5 بازی متوالی خارج از خانه گلی دریافت نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار تیم‌های برایتون و آرسنال از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی 3-0 توپچی‌ها به پایان رسید. آرسنال با ارائه یک نمایش دلچسب، به طور موقت بر صدر جدول بوسه زد و حال امیدوار به لغزش لیورپول مدعی در بازی با منچستریونایتد است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این هفته‌ها شاهد بی‌نقص‌ترین نسخه آرسنال (در هر دو فاز هجومی و دفاعی) از زمان هدایت میکل آرتتا هستیم و به نظر تشنگی قرمزهای شمال لندن را هیچ‌چیز جز بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر پس از 20 سال، برطرف نمی‌کند. به پاس عملکرد آتشین آرسنال و میکل آرتتا، توجه شما را به نکات آماری زیر جلب می‌کنیم:

  • با پیروزی مقابل برایتون، آرسنال برای دومین‌بار در تاریخ لیگ برتر انگلیس برای 5 بازی متوالی خارج از خانه دروازه خود را بسته نگه داشت. پیش از این، توپچی‌ها تنها یک بار و در سال 1997 در 5 مسابقه پیاپی کلین‌شیت کرده بودند. به بیان دیگر، آرسنال برای اولین‌بار در 27 سال گذشته موفق شد 5 بازی پشت سر هم در خانه حریفان را بدون دریافت حتی یک گل به پایان برساند.
  • در حالی که داوید دخیا برای 12 سال در لیگ برتر انگلیس درون دروازه منچستریونایتد ایستاد، داوید رایا، سنگربان آرسنال به اولین دروازه‌بان اسپانیایی تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در 5 بازی متوالی کلین‌شیت کرده‌است.

برایتون 0-3 آرسنال؛ شکار قهرمانانه در آسمان مرغان دریایی

آمار خیره‌کننده آرسنال در 10 بازی اخیر
9 پیروزی، 38 گل زده و تنها 3 گل خورده
​​​​​

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی