|

کاپیتان استقلال به دنبال یک جایزه جذاب!

گلر استقلال با ثبت یازدهمین کلین‌شیت فصل به صدر جدول بهترین دروازه‌بان‌ های لیگ برتر صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسین حسینی که بعد از جام ملت‌های آسیا با آمادگی کامل به تیم باشگاهی خود برگشته و برای استقلال به میدان می‌رود، در بازی روز گذشته هم نمایشی مطمئن داشت و توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کاپیتان استقلال علاوه بر اینکه تجربه‌ بالایش بارها به کمک آبی‌پوشان آمده، از نظر فنی و جسمانی هم شرایط مناسبی دارد و برای تیمش خوش می‌درخشد. او دیروز در اهواز در نوزدهمین بازی فصل موفق شد برای یازدهمین بار دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

1999629

با توجه به اینکه تراکتور مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید، حسین پورحمیدی گلرها سرخ‌پوشان تبریزی نتوانست آمار یازده کلین‌شیت خود را ارتقا بدهد و حسینی با صعود در جدول بهترین گلرهای لیگ از نظر کلین‌شیت به صدر جدول به صورت مشترک با پورحمیدی رسیده است.

حسینی که دو فصل پیش در ترکیب استقلال رکوردی ویژه را از نظر تعداد کلین‌شیت ثبت کرد و دستکش طلای لیگ را به خود اختصاص داد، حالا بار دیگر برای کسب این عنوان تلاش می‌کند. سیدحسین در بازی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان با توجه به ارسال‌های پرتعداد حریف خروج‌های بی‌نقصی را ارائه کرد و در هفته‌ای که برخی گلرهای مطرح اشتباهات عجیبی داشتند، او به سلامت دروازه تیمش را نگه داشت.

1999631

کاپیتان آبی‌پوشان در 11 بازی باقیمانده فصل جاری انگیزه زیادی دارد تا بازهم آمار خود را ارتقا بدهد و در صدر جدول بهترین گلرها باقی بماند. او از حالا در کمد افتخارات خود جای خالی دستکش طلای مسابقات را خالی کرده و برای رسیدن به این شرایط خوب می‌جنگد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی