|

استقلال در خارج از خانه می لنگد!

گرفتن 1.99 امتیاز از هر دیدار خانگی در برابر معدل 1.16 امتیاز از هر بازی خارج از خانه اهمیت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تفاوت نتیجه‌گیری جواد نکونام به عنوان میزبان و مهمان در همین گزاره کوتاه، عیان می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ او روی نیمکت نساجی، فولاد و استقلال روی همین مسیر حرکت کرده است و کمتر پیش آمده از آن عدول کند.

* یک نگاه کلی

جواد نکونام تا به حال 139 بار در لیگ برتر سرمربیگری کرده شامل 70 بازی خانگی و 69 بازی بیرون از خانه. او 38 برد به عنوان میزبان دارد یعنی 55 درصد بازیهای خانگی را با پیروزی و گرفتن 3 امتیاز تمام کرده است. ولی 17 برد در مهمانی کسب شده که می‌شود 25 درصد بازیهای بیرون از خانه. نکونام این فصل روی نیمکت استقلال، هر 9 بازی خانگی را برده ولی بیرون از خانه فقط 2 برد در 9 مهمانی دارد. او در لیگ نوزدهم روی نیمکت فولاد، 10 تا از 15 بازی خانگی را برد ولی در 15 بازی بیرون از خانه فقط 4 برد کسب کرد. در لیگ بیستم، فولادِ نکونام در خانه نباخت و 9 برد در 15 میزبانی کسب کرد درحالیکه بیرون از خانه فقط یک بازی را برد و 6 بار شکست خورد. تعداد باخت‌های بیرون از خانه نکونام در دوران مربیگری از 3 برابر باخت‌های خانگی‌اش هم بیشتر است.

* جام حذفی

حضور روی نیمکت استقلال برابر مس رفسنجان، دوازدهمین سرمربیگری نکونام در جام حذفی بود. او در این بازیها، 4 بار شکست خورده و در هر 4 بازی، مهمان بوده است: با فولاد به مس در کرمان و برابر فجر در شیراز، با نساجی به سپاهان در اصفهان و روی نیمکت استقلال به مس در رفسنجان.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها