|

جدایی 2 ستاره بارسلونا تقریبا قطعی است

سرخی روبرتو و مارکوس آلونسو دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در تیم بارسلونا ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد آلونسو و روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و به نظر نمی‌رسد که تصمیمی برای حفظ این بازیکنان در این باشگاه وجود داشته باشد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پیش از این رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا از علاقه ژاوی به تمدید قرارداد روبرتو خبر داده بودند اما با توجه به این که این مربی قرار است در پایان فصل از این باشگاه جدا شود، مدیران بارسا فعلا مذاکرات برای حفظ او را آغاز نکرده‌اند. 

آلونسو هم از شرایطی که در این تیم دارد راضی نیست و قصد دارد هرچه زودتر به دوران حضورش در بارسا پایان دهد و به دنبال کسب تجربه جدیدی است که بتواند روزهای بهتری را در ادامه دوران فوتبالش و تا پیش از خداحافظی داشته باشد. 

1973308

روزنامه موندو دیپورتیوو که به بارسلونا نزدیک است مدعی شده است که این دو بازیکن دیگر تمایلی برای ادامه حضور در این تیم ندارند و خودشان هم به دنبال این هستند که در پایان فصل و با اتمام مهلت قراردادش بارسا را ترک کنند. 

گفته می‌شود که روبرتو مدتی است به صورت جدی به حضور در لیگ فوتبال آمریکا و دنبال کردن مسیر لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا فکر می‎‌کند و به احتمال زیاد در پایان فصل راهی این رقابت‌ها خواهد شد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی