|

میلاد فخرالدینی قرمزپوش می شود؟

باشگاه استقلال با آخرین گزینه نقل و انتقالاتی نکونام به توافق نرسید.

لینک کوتاه کپی شد

نکونام شب گذشته در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که میلاد فخرالدینی به زودی به جمع آبی‌ها اضافه می‌شود و با جذب این بازیکن کارشان را در نقل و انتقالات زمستانی به پایان خواهند بُرد، اما در شرایطی که همه چیز برای نهایی شدن این اتفاق فراهم بود، به یکباره همه چیز لغو شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ فخرالدینی که روز گذشته با پرداخت مبلغ نسبتا قابل توجهی توانست رضایت‌نامه خود را از باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کند، در ساعات پایانی شب گذشته جلسه‌ای با علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال داشت تا روند مذاکراتش را نهایی کرده و قراردادش را به امضاء برساند، اما شرایط مطلوبی برای حضور دوباره‌اش در جمع آبی‌ها به وجود نیامد.

این مدافع راست که در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم برای استقلال به میدان رفت و پس از آن در تیم‌های نفت تهران، گسترش فولاد، ذوب‌آهن و تراکتور عضویت داشت، طی دو سال و نیم اخیر برای آلومینیوم اراک به میدان رفت ولی عملکرد موفق او کاری کرد تا دوباره مورد توجه آبی‌ها قرار بگیرد و در آستانه بازگشت به این تیم باشد که در لحظه آخر توافقی حاصل نشد.

فخرالدینی که در دو سال و نیم گذشته 65 بازی در لیگ برتر برای آلومینیوم اراک انجام داد و چهار گل به ثمر رساند و کاپیتان این تیم بود، پس از فسخ قراردادش پای میز مذاکره با آبی پوشان نشست ولی به توافق نرسید.

با وجود اینکه جواد نکونام نسبت به جذب فخرالدینی ابراز تمایل کرده و سعی داشت او را جایگزین کوین یامگا در سمت راست خط دفاعی تیمش کند، اما باشگاه استقلال به توافق مالی با این بازیکن دست پیدا نکرد تا او احتمالا راهی تیم دیگری شود.

فخرالدینی احتمالا طی 24 ساعت آینده و شاید هم تا پایان امشب تیم آینده‌اش را مشخص کند و بعید نیست انتقال غیرمنتظره‌ای داشته باشد.

ظهر امروز هم مدیر برنامه میلاد فخرالدینی در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، اما این بازیکن تا این لحظه جلسه‌ای با سرخ پوشان نداشته ولی هر انتقالی ممکن است برای این استقلالی سابق اتفاق بیفتد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی