|

نظر فغانی درباره جنجالی‌ترین صحنه‌های بازی ایران و قطر

علیرضا فغانی داور بین‌المللی ایرانی درباره صحنه‌های حساس داوری بازی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا فغانی در پایان بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا۲۰۲۳ که با شکست ملی‌پوشان ایران همراه شد درخصوص قضاوت احمدالعلی داور کویتی این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، فغانی در ابدا گفت: دوست داشتم بحث را در شرایطی انجام می‌دادم که تیم ملی کشورمان به فینال صعود کرده بود و اتفاق تاریخی مهم برای ایران رقم می‌خورد اما برخلاف فضای مجازی و رسانه که همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت اما در عمل این اتفاق  نیفتاد.

فغانی درخصوص صحنه پنالتی به سود ایران توضیح داد:‌ دیدن این صحنه برای داور سخت بود و آنالیز کمک داور ویدیویی این بود که دست پشت سر بوده و زمانیکه عزت‌اللهی شوت زده دست از پشت سر جدا شده و هند تشخیض داده شد. به نظر من این صحنه داور و کمک داور هر دو اشتباه کردند و اصلا پنالتی نبود.

داور ایرانی درخصوص اخراج شجاع خلیل‌زاده گفت: برای موقعیت آشکار گلزنی ۴ فاکتور را در نظر می‌گیرند که باتوجه به مسافتی که نسبت به دروازه داشت و موقعیت بقیه مدافعان در زمان لحظه خطا که عقب‌تر بودند و مالکیت توپی که می‌توانست بازیکن قرمز و جهت به سمت دروازه داشته باشد این صحنه با کارت قرمز باید جریمه می‌شد.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی