|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس امروز یکشنبه 8 بهمن

علی علیپور ستاره پیشین پرسپولیس و آقای‌گل سابق لیگ برتر از گزینه‌های سرخ‌های بدون سرمربی است!

لینک کوتاه کپی شد

با وجود این که پرسپولیس هنوز سرمربی ندارد و جانشین یحیی گل‌محمدی مشخص نشده، اما رضا درویش مدیرعامل این باشگاه در نقل‌وانتقالات حضوری فعال دارد و پس از جذب ۲ بازیکن، به دنبال بازیکنان بعدی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ در همین راستا، محمد خدابنده‌لو هافبک مس رفسنجان که پیش از این هم نامش برای حضور در جمع سرخ‌ها مطرح شده بود، گزینه جدید برای پیوستن به جمع بازیکنان پرسپولیس است.

با این حال جذب خدابنده‌لو برای سرخ‌پوشان دشوار خواهد بود، چرا که مبلغ رضایتنامه او بالاست و یک شرط دیگر هم در کنار این مبلغ دارند. فرهیختگان در این باره نوشت؛ مسی‌ها خواستار ۱۰ میلیارد بابت رضایتنامه شدند که باشگاه پرسپولیس اوکی داده است. اما بعید است با دیگر درخواست‌شان که جذب وحدت هنانوف است راضی باشند. هنانوف بازیکن چندپسته و مهمی برای پرسپولیس به حساب می‌آید و به نوعی تنها ذخیره دانیال اسماعیلی‌فر نیز محسوب می‌شود. ضمن اینکه خود وحدت هم دوست ندارد پرسپولیس را ترک کند.

بشار رسن که همراه با تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته و مذاکرات ابتدایی نیز با این هافبک صورت پذیرفته است اما تاکنون وی پاسخی به درخواست مدیران پرسپولیس نداشته است.

بشار رسن منتظر مشخص شدن سرمربی جدید پرسپولیس است تا اگر مورد تأیید سرمربی جدید بود با مدیران پرسپولیس وارد مذاکره شود و تا وقتی که سرمربی این تیم انتخاب نشده او به پرسپولیس باز نخواهد گشت. همچنین بشار پیشنهاداتی از سوی تیم‌های دیگر دریافت کرده اما با توجه به حضور در تیم ملی عراق فعلاً تمام تمرکزش را برای کسب نتیجه تیم ملی کشورش گذاشته و مذاکرات را به پایان جام ملت‌های آسیا موکول کرده است.

علیپور که مدتی بازیکن تیم ریوآوه بود، حالا پیراهن ژیل‌ویسنته را برتن کرده، اما شاید در آینده نزدیک به ایران برگردد و بازیکن پرسپولیس شود.

در همین راستا ورزش سه نوشت؛ باشگاه پرسپولیس پیش از ارسال نامه به ژیل‌ویسنته مذاکرات خود را با نماینده علی علیپور انجام داد و به توافقات شخصی هم رسید تا رضایت باشگاه پرتغالی، آخرین مانع برای این انتقال باشد. اما باشگاه ژیل‌ویسنته حتی پاسخ نامه پرسپولیس را هم نداد تا بعد از یک هفته پرسپولیس از بازگشت آقای گل خود ناامید شود. باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا باب گفت‌وگو را برای جذب علی علیپور باز کند اما عدم پاسخ به نامه اولیه، اقدام عجیبی است که از سوی باشگاه ژیل ویسنته انجام شده و مدیران باشگاه پرسپولیس را شگفت‌زده کرده چرا که آنها تصور می‌کردند ژیل ویسنته آماده مذاکره و توافق باشد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها