|

عذرخواهی فدراسیون از ستاره سپاهان

چندی پیش رقم قرارداد پیام نیازمند مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

ماجرا از آنجایی شروع شد که رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی پیش از این رقم قرارداد نیازمند با نماینده اصفهان در لیگ برتر را 150 میلیارد تومان عنوان کرده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ تعدد این نقدها واکنش باشگاه سپاهان و حتی پیام نیازمند را به همراه داشت. رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان بعد از تکذیب رقم اعلام شده توسط عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اینطور گفته بود: «اصلاً قرارداد ایشان این مبلغ نبوده است. می‌توانند قرارداد ایشان را از فدراسیون فوتبال طلب کنند».

تصور و برداشت اولیه از صحبت‌های سرپرست باشگاه سپاهان به نوعی بود که انگار تفاوت رقم اعلام شده با رقم واقعی قرارداد این دروازه‌بان خیلی زیاد است، اما صحبت‌های شب گذشته منصور قنبرزاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حقیقت ماجرا را جور دیگری نشان می‌دهد.

قنبرزاده از طرف فدراسیون فوتبال بعد از عذرخواهی از پیام نیازمند در برنامه فوتبال برتر، رقمی جدید برای قرارداد وی اعلام کرد:

قرارداد نیازمند با باشگاه سپاهان 105 میلیارد تومان با احتساب پول رضایت‌نامه بوده که ارتباطی با این دروازه‌بان نداشته است. 15 میلیارد را باشگاه سپاهان برای رضایت‌نامه پرداخت کرده و رقم قراردادی که مختص به خود نیازمند است، 90 میلیارد تومان برای دو سال است. نیازمند در این سال‌ها همیشه در سطح اول فوتبال کشور فعالیت کرده و انصافاً به دور از حاشیه کار خودش را ادامه داده است. در سطح تیم ملی هم می‌تواند رشد و پیشرفت زیادی داشته باشد، اما باید قبول کنیم وقتی کارگران حقوق پایه هفت میلیون تومان در سال 1402 دریافت می‌کنند مبلغ 90 میلیارد تومان دریافتی برای دو سال بازیکن، رقم کمی نیست. ضمناً نباید فراموش شود که 15 میلیارد تومان ناقابلی که قنبرزاده می‌گوید به جیب این دروازه‌بان نرفته بابت تعهد همین شخص، از زحمات کارگران کارخانه فولاد مبارکه به صورت ارزی به حساب باشگاه پورتیموننزه پرتغال پرداخت شده است!

نکته مهم اینجاست که خبر عقد این قرارداد در 19 خرداد 1402 و در زمان مدیریت محمدرضا ساکت به‌صورت رسمی منتشر شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی