|

آچار فرانسه نکونام در استقلال

صالح حردانی در دو بازی اخیر استقلال و در پست فول بک راست، عملکرد خوبی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند سبب شد تا جواد نکونام ناچار شود که از یک بازیکن کوتاه قامت در پستی غیرتخصصی استفاده کند. صالح حردانی که همواره به عنوان مدافع، وینگ بک یا وینگر راست استقلال بازی کرده بود، در بازی های اخیر وظایف متفاوتی را برعهده گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ شاید در نگاه اول حضور این بازیکن به عنوان ضلع سوم مثلث خط دفاعی استقلال، عجیب و دور از ذهن باشد ولی حردانی هم در دربی پایتخت و هم در جدال برابر نساجی، به عنوان فول بک راست به کار گرفته شد و در این قسمت از زمین عملکرد بسیار خوبی داشت.

در واقع ایده استفاده از صالح به عنوان فول بک راست در سیستم سه دفاعه، از بازی با فولاد زده شد و پس از تعویض اجباری سلیمی، حردانی به ناچار جانشین او شد و عملکرد مطمئن در اهواز سبب شد تا نکونام به استفاده همیشگی از این بازیکن در پستی جدید روی بیاورد.

اوج کار حردانی در پست جدید را باید در دربی پایتخت دانست جایی که او هرگز اجازه خودنمایی به ستاره های نامدار پرسپولیس در سمت چپ زمین حریف نداد و مهدی ترابی و علی نعمتی عملا فرصتی برای خلق موقعیت و مانور به روی دروازه استقلال نداشتند.

با توجه به ادامه دار بودن غیبت سلیمی و مرادمند، امروز نیز شاهد حضور حردانی در پست فول بک راست خواهیم بود تا او به همراه روزبه چشمی و آرمین سهرابیان، خط دفاع سه نفره آبی پوشان را تشکیل دهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی