|

وقتی کاپیتان استقلال تمام قد پشت شجاع درآمد

دروازه‌بان استقلال پس از پایان بازی با تراکتور به فحاشی تماشاگران علیه مدافع سابق پرسپولیس واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال پس از برد مقابل تراکتور در ابتدا گفت: خداراشکر یک برد خیلی خوب را توانستیم کسب کنیم و به هواداران‌مان تبریک می‌گوییم که امروز یک جو فوق العاده را برای‌مان رقم زده بودند و توانستیم به سه امتیاز برسیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ حسینی در مورد کلین‌شیتش گفت: کلین شیت زحمات همه بچه‌هاست و از آن‌ها تشکر می‌کنیم. یک تیم واقعی بودیم و یک برد خیلی خوب آوردیم.

کاپیتان استقلال در مورد شرایط مالی تیم‌شان گفت: شرایط خوب است. مشکل خاصی نداریم و اگر هم مشکلی باشد خودمان حلش می‌کنیم و انشاالله که بتوانیم بازی به بازی پیش برویم. او ادامه داد: کادرفنی در این مدت خیلی زحمت کشید و هر هفته چند جلسه آنالیز داریم. ویدئو‌های تیم‌های حریف را می‌بینیم و جوابش را در زمین می‌بینیم.

حسینی راجع به شعار‌های تند هواداران علیه شجاع خلیل‌زاده گفت: شجاع هم دوست خوب من است و این شعار‌ها درست نیست. همه کنار هم رفیقیم و امیدوارم در بازی‌های آینده این موضوع پیش نیاید.

او در مورد شروع اردوی تیم ملی بیان کرد: انشاالله که در دو بازی پیش رو بتوانیم ببریم و برای جام ملت‌ها آماده بشویم.

او در مورد درگیری لفظی بین اعضای استقلال و پرسپولیس گفت: در مورد این مسئله هفته پیش صحبت کردیم و امیدواریم دیگر پیش نیاید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی