|

ماجرای دعوای سپاهان با میثاقی چیست؟

پس از اظهارات میثاقی در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر، باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد از مجری فوتبال برتر شکایت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

حواشی دیدار سپاهان و الاتحاد تمامی ندارد و حالا به تازگی دامن محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر را گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از منیبان؛ باشگاه الاتحاد برای بازی با سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا راهی اصفهان شد و یک جلسه تمرینی در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد و در نهایت تمرین خوبی در اصفهان داشت و برای بازی های بعدی خود راهی عربستان شد.روز بازی در حالی که در ورزشگاه نقش جهان جای سوزن انداختن نبود، ناظر AFC تصمیم گرفت این بازی برگزار نشود. دو روایت در خصوص برگزار نشدن این دیدار وجود دارد، یکی از آنها به قرار داشتن سردیس سردار شهید قاسم سلیمانی باز می گردد و دیگری این است ناظر AFC به سپاهانی ها گفته محل قرار گیری سردیس در مسیر دوربین های VAR است و باید به محل دیگری منتقل شود که البته طبق ادعای برخی خبرگزاری ها سپاهانی ها از انجام این کار سر باز زدند و سرانجام ناظر AFC دستور داد این بازی برگزار نشود.گمانه زنی های زیادی در خصوص حکم نهایی AFC وجود داشت. ابتدا برخی گفتند به علت اینکه الاتحاد در زمین حاضر نشده است، این بازی سه بر صفر به سود نماینده ایران به پایان می رسد اما با گذشت زمان و رونمایی از تصمیم ناظر AFC، محرومیت سپاهان قطعی به نظر می رسید. در نهایت AFC به طور رسمی بازی سپاهان و الاتحاد را سه بر صفر به سود تیم عربستانی اعلام کرد و همچنین جریمه های دیگری نیز برای سپاهان در نظر گرفت.

بازی سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر آلمالیق که با برتری 9 بر صفر زردپوشان اصفهانی به پایان رسید با برنامه فوتبال برتر همزمان بود. محمدحسین میثاقی در بخشی از برنامه فوتبال برتر از مدیران سپاهان انتقاد کرد. محمدحسین میثاقی گفت:می توانستیم الاتحاد را شکست دهیم. جو استادیوم نقش جهان آن شب فوق العاده بود و به وست فالن شباهت داشت. باشگاه الاتحاد کاملا از داستان خبر داشت. تماشاگران سپاهان علاوه بر اینکه بازی با الاتحاد را ندیدند، با شاهکار مدیران سپاهان از حضور در دو بازی بعدی در نقش جهان محروم شدند. قبلا هم گفته بودم AFC اشتباه است و آنجا ای اف سیرک است! حکم AFC عجیب است اما سومدیریت در فوتبال خودمان را فراموش نکنیم. مدیران سپاهان باید پاسخگو باشند. نامه ای را دیدم که مربوط به 26 شهریور است و مدیران سپاهان نیز آن را امضا کرده اند. در آن نامه تاکید شده باید جابجایی هایی در استادیوم صورت بگیرد. این تغییرات هم به داستان VAR برمی گردد. با این سومدیریت ضربه بزرگی به فوتبال ایران وارد کردید. 200 هزار دلار جریمه هم از بیت المال می دهید، از جیب که نیست! شما احترام قائل شدید یا احترام آن شخصیت ملی را خدشه دار کردید؟ اگر به یک فرد پول می دادند و می گفتند به یک کشور ضربه وارد کن، مثل شما به خوبی این کار را انجام نمی داد! الاتحاد مطمئن بود بازی سه بر صفر می شود. از شکل رفتن آنها مشخص بود. فقط حرف زدید و این حکم خروجی ادعاهای شماست!نکته اصلی در صحبت های محمدحسین میثاقی، نامه ای است که مجری فوتبال برتر ادعا می کند در آن تاکید شده باید تغییراتی در استادیوم صورت بگیرد اما به ادعای میثاقی بی تفاوتی مدیران سپاهان باعث این اتفاق شده است. این ادعا واکنش باشگاه سپاهان را به دنبال داشت و این باشگاه با انتشار بیانیه ای تاکید کرد به زودی از محمدحسین میثاقی شکایت می کند.محمدحسین میثاقی به طور واضح اعلام کرد همچین نامه ای وجود دارد و او آن را دیده اما باشگاه سپاهان این موضوع را تکذیب کرده است. سپاهان منکر چنین نامه ای است و اعتقاد دارد چنین نامه ای وجود خارجی ندارد. فوتبال برتر و سپاهان ابتدا برای پرونده پیام نیازمند با یکدیگر وارد چالش شدند و حالا حکم AFC بار دیگر باعث شده تا دیس و دیسبک ها شروع شود. باید منتظر ماند و دید در این اختلاف حق با محمدحسین میثاقی است و چنین نامه ای وجود دارد یا مدیران سپاهان طرف حق قضیه هستند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی