|

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی با ملوان

پرسپولیس و ملوان امروز 7 آبان به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم‌های ملوان بندر انزلی و پرسپولیس در چارچوب یک بازی از دیدار‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران فردا یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶:۰۰ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نبض بازار؛ میلاد سرلک که در دیدار با النصر عربستان اخراج شد و دیدار با الدحیل را از دست داد، از جدال با گل‌گهر سیرجان به ترکیب پرسپولیس بازگشت، اما مصدومیت ناگهانی او باعث شد تا پیش از رسیدن به دقیقه ۶۰، سرلک از ترکیب اولیه سرخ‌ها خارج شود. بعد از مصدومیت به‌وجود آمده، او در ۲ دیدار اخیر تیمش برابر پیکان تهران و استقلال تاجیکستان غایب بود و تلاش کادر پزشکی بر این بود که هافبک پرسپولیس بتواند تا هفته هشتم مهیای حضور در میدان مسابقه شود.

وحید امیری در اواخر جدال پرماجرا برابر النصر عربستان بود که به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و خروج او سبب شد تا سرخ‌پوشان پایتخت در غیاب مهره کلیدی خود جدال با النصر را به پایان برسانند. بعد از آن مسابقه، اعلام شد که امیری از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده و نمی‌تواند فعلاً در تمرینات تیمش حضور پیدا کند و سرشناس‌ترین غایب پرسپولیس در ۴ مسابقه گذشته، این مهره باتجربه و کلیدی سرخ‌پوشان پایتخت بوده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با ملوان بندرانزلی

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، محمد عمری و شهاب زاهدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی