|

(عکس) پرسپولیس و دریافت وام 115 میلیاردی!

انک مرکزی اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس در تابستان قبل 115 میلیارد تومان وام گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

البته اگر در جریان امور پرسپولیس و استقلال باشید به خوبی می‌دانید که در سالهای گذشته رتق و فتق اداره این دو باشگاه بدون دریافت وام‌های بانکی غیرممکن است. پرسپولیس و استقلال در سال‌های مختلف وام‌های بی‌شماری از بانک‌ها دریافت کردند که پشتوانه آن پول حاصل از عرضه سهام بورسی بوده که البته رفته رفته ته کشیده و حالا به انتها رسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال انتشار تسهیلات دستگاه‌های اجرایی توسط بانک مرکزی شایعات زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده و حتی برخی مدعی دریافت وام چهار هزار میلیاردی توسط پرسپولیس شدند. اما نگاهی به این سند بانک مرکزی نشان می‌دهد که وام پرسپولیس تنها همان وام اعلام‌شده است که بیش از صد میلیارد تومان است.

h5dduikkدر این سند آمده که باشگاه پرسپولیس 5 وام گرفته که مجموع آن 115 میلیارد و 203 میلیون تومان بوده است. البته باشگاه پرسپولیس به سختی می‌تواند اقسام وام‌های خود را پرداخت کند و همین موضوع در آینده ساختمان این باشگاه و مجموعه درفشی‌فر را تهدید می‌کند و اگر در آینده بشنوید که پرسپولیس و استقلال ساختمان و زمین‌های تمرینی خود را در اثر همین وام‌ها از دست دادند، به هیچ وجه نباید تعجب کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی