|

ستاره استقلال آقای گل لیگ می شود!

امین منوچهری اعتقاد دارد که مهرداد محمدی این فصل عنوان آقای گلی لیگ را به دست خواهد آورد.

لینک کوتاه کپی شد

کامبک هفته گذشته استقلال مقابل تیم هوادار، با درخشش شماره هفت آبی پوشان همراه بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دو گل از سه گل استقلال در این مسابقه را مهرداد محمدی که به زعم کارشناسان بهترین خرید استقلال در نقل و انتقالات تابستان بود، به ثمر رساند. پس از این اتفاق، گفتگویی با مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال و راه آهن داشتیم و امین منوچهری از شانس بالای آقای گلی هم‌بازی سابق خود در فصل جاری خبر داد.

منوچهری گفت: اگر قرار بود در مورد یک بازیکن جوان صحبت کنیم که تا به اینجای فصل در استقلال ٣ گل به ثمر رسانده است، خیلی هیجانی بود، اما اکنون در مورد مهرداد محمدی صحبت می‌کنیم که سال‌هاست سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و در تیم‌هایی حضور داشته که برای قهرمانی و یا سقوط می‌جنگیدند و کاملاً بازیکن با تجربه‌ای است.

وی افزود: او همچنین لژیونر بوده و سابقه بازی در لیگ قطر را نیز در کارنامه خود دارد. با توجه به اینکه سال‌های قبل، در راه آهن هم‌تیمی مهرداد بودم و با شناختی که از او دارم، شانس آقای گلی او را بالا می‌دانم. علاوه بر موضوعاتی که به آن اشاره کردم، او متولد زیستگاهی است که بسیار با پشتکار است و به خوبی به این موضوع واقف است که با تلاش بیشتر می‌تواند همه کار کند تا آقای گل لیگ برتر امسال سهم بازیکنی از استقلال شود.

بازیکن سابق آبی‌ها در پایان گفت: مطمئنا مهرداد نیز به مسئله دیگری غیر از آقای گلی فکر نخواهد کرد. اوایل زمانی که به استقلال پیوست، در گفتگویی که با او داشتم اشاره کردم که می‌توانی آقای گل جدید لیگ باشی. در حال حاضر نیز او با اختلاف دو گل کمتر نسبت به نفر اول جدول برترین گلزنان لیگ یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای کسب این عنوان است و قطعا با تلاشی که انجام می‌دهد، به نتیجه دلخواه خواهد رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی