|

بهترین گزینه برای جانشینی بهروز عطایی کیست؟

پیشکسوت والیبال کشورمان: با 3 یا 4 مربی خوب دنیا که به درد ما می خورند و شرایط ما را می پذیرند، مذاکره کرده و با یکی قرارداد ببندیم.

لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت والیبال ایران نام چند گزینه مطلوب برای جانشینی بهروز عطایی در تیم ملی را مطرح کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال|؛ ناصر میرفخرایی در خصوص روند پیش روی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد:

تاکنون 8 تیم موفق به کسب سهمیه المپیک 2024 شده‌اند و 4 سهم باقی مانده است. دو یا سه تیم وضعیت بهتری نسبت به ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی دارند اما کسب سهمیه المپیک برای تیم ما هم نشدنی نیست. نه این که بگویم صددرصد سهمیه می‌گیریم اما شاید اتفاقاتی رخ دهد که بتوانیم این سهمیه را کسب کنیم.

وی ادامه داد:

بسیاری از تیم‌هایی که سهمیه گرفتند ممکن است با تیم جوان به لیگ ملت‌ها بیایند و با ظرفیت کامل تیم خود در این رقابت‌ها حاضر نشوند. باید سریع‌تر تیم ملی و کادر فنی را تقویت کنیم. از هر بازیکنی که می‌تواند به تیم ملی کمک کند، استفاده کنیم. وقتی سعید معروف در ترکیه به خوبی توپ می‌زند چرا به تیم ملی نیاید یا میلاد عبادی پور یا موسوی و امیر غفور؟ این افراد را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم و بدون از دست دادن فرصت، با سه یا چهار مربی خوب دنیا که به درد ما می خورند و شرایط ما را می‌پذیرند، مذاکره کرده و با یکی قرارداد ببندیم تا هر چه زودتر کار خود را شروع کند.

عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال در مورد برگزاری دیدارهای تدارکاتی عنوان کرد:

فدراسیون والیبال تاکنون هر کاری از دستش برمی‌آمده، انجام داده است اما اگر مسابقه تدارکاتی سه یا چهار جانبه‌ای پیش از مسابقات لیگ ملت‌های سال بعد در ایران برگزار شود هم کمک‌کننده خواهد بود.

وی با اشاره به بالا بودن امتیاز برخی تیم‌ها در رنکینگ جهانی نسبت به ایران گفت:

به هر حال مسائلی جانبی وجود داشته که تیم به این شکل نتیجه گرفته است. ای کاش بهروز عطایی پس از بازگشت از لیگ ملت‌ها و چهاردهم شدن استعفا می‌کرد. فدراسیون هم در این سه ماه مربی خود را انتخاب کرده بود.

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در خصوص گزینه‌های مناسب خارجی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد:

لوران تیله، مارسلو مندز، آندره‌آ آناستازی و فرناندو دی جورجی گزینه‌های خوبی هستند. آنها سابقه خوب و دید وسیعی دارند و وضعیت تیم ایران را می‌شناسند. باید کسی انتخاب شود که دستیاران خوبی داشته باشد و همزمان با شروع لیگ برتر به مسابقات سر بزند. باید نقاط قوت و ضعف بازیکنان مدنظرش را دیده و با مربی باشگاهی این بازیکنان برای برطرف شدن اشکالات جلسه بگذارد. البته باید دید مربیان خارجی مطرحی که مدنظر داریم فرصت حضور در تیم ملی ایران را دارند یا خیر.

پاسور سابق تیم ملی والیبال کشورمان در پایان با تاکید بر اینکه باید همه به والیبال کمک کنند، گفت:

باید به والیبال فکر و کمک کرد. حیف است، چرا که زحمات بسیاری برای آن کشیده شده و بسیاری طی این سال‌ها چراغ والیبال را روشن نگه داشته‌اند. فدراسیون به مرحله‌ای رسیده که گاهی 5 تا 6 تیم ملی، خارج از کشور دارد و مردم والیبال را می‌شناسند، به همین دلیل حیف است که بیش از این آسیب ببیند و باید همه دلسوزان بدون در نظر گرفتن منافع شخصی به آن کمک کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی