|

حریف نساجی و الهلال در آستانه صدرنشینی!

نوبهار نامانگان مقابل نساجی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد که در سرنوشت صعود دو تیم به دور بعد به شدت تاثیرگذار خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال نوبهار نامانگان که یکی از حریفان نساجی مازندران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست، از ساعت 17 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه بخارا آرنا به مصاف این تیم رده سیزدهمی رفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، نوبهار نامانگان که هفته گذشته در دومین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی سه بر صفر برابر مومبای سیتی هند شد و در صدر جدول گروه D این رقابت‌ها قرار گرفت، امروز هم توانست در دیدار سوپر لیگ ازبکستان به پیروزی پُر گل دیگر دست پیدا کند.

تیم فوتبال نوبهار نامانگان که در هفته گذشته سوپر لیگ ازبکستان به برتری 5 بر صفر رسیده بود، امروز هم در تقابل با تیم بخارا توانست به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند تا 40 امتیازی شود و ضمن صعود به رده دوم جدول این رقابت‌ها، به سه امتیازی پاختاکور صدرنشین برسد.

نوبهار نامانگان در آبان ماه دو مسابقه رفت و برگشت مقابل نساجی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دارد که در سرنوشت صعود دو تیم به دور بعد به شدت تاثیرگذار خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی