|

خداحافظی این بازیکن از تیم ملی والیبال

موسوی: نباید به دنبال بهانه باشیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا سهمیه المپیک را بگیریم و به آرزویم که خداحافظی در المپیک بعدی است برسم.

لینک کوتاه کپی شد

سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از قهرمانی در بازی های آسیایی گفت: برای کسب مدال طلا خداراشکر می کنم. تمام تلاش مان این بود که طلا را بگیریم و امیدوارم پس از این مسابقات موتور کاروان ایران روشن شود و طلاهای بیشتری بگیریم. امیدوارم اعتماد به نفس خوبی بگیریم برای مسابقات آینده زیرا مسابقات سخت تری پیش رو داریم و کارمان در برزیل سخت تر است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تابناک، او درباره جو سالن فینال با تشویق چینی ها افزود: میزبان چین بود و تماشاگران هم داخل استادیوم بودند اما سطح والیبال ما بالاتر از چین است و در خانه خودشان آنها را شکست دادیم و این بازی ها برای انتخابی المپیک تدارکاتی محسوب می شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال درباره سفر طولانی و زود هنگام به ریو از هانگژو جهت شرکت در انتخابی المپیک و اینکه چه خواسته ای دارد، خاطرنشان کرد: کاری نمی توانیم انجام دهیم و حدود ۲۷ - ۲۸ ساعت در راه هستیم و بدشانسی این بود که مسابقات همزمان شد اما نباید به دنبال بهانه باشیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا در برزیل سهمیه المپیک را بگیریم و به آرزویم که خداحافظی در المپیک بعدی است برسم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی