|

حرص گل زدن سون و توهین نژادی زشت!!

عده‌ای از هواداران آرسنال جلوی سون ژستی را به نمایش می‌گذارند که مشخص است برای مسخره کردن نژاد آسیایی او است.

لینک کوتاه کپی شد

از گل زدن سون حرص خوردند، توهین نژادی کردند!توهین‌های نژادی به سون هیونگ مین زننده هر دو گل تاتنهام در بازی امروز مقابل آرسنال هواداران تاتنهام را خشمگین کرده است.از گل زدن سون حرص خوردند، توهین نژادی کردند!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه،  دربی شمال لندن امروز به میزبانی آرسنال در ورزشگاه امارات برگزار شد و با تساوی 2-2 به پایان رسید.

آرسنال با گل به خودی کریستین رومرو و پنالتی بوکایو ساکا دو بار دروازه تاتنهام را باز کرد ولی درخشش ستاره کره‌ای این تیم، سون هیونگ مین، و دو گل او باعث شد این بازی با پیروزی آرسنالی‌ها به پایان نرسد و امتیازها بین دو تیم تقسیم شود.

بعد از بازی هواداران تاتنهام از برخورد تماشاچیان آرسنالی حاضر در ورزشگاه امارات با سون هیونگ مین ناراحت بوده و با اشاره به توهین‌های نژادپرستانه آنها به ستاره کره‌ای خواهان تنبیه انضباطی توپچی‌ها شدند.

تاتنهامی‌ها می‌گویند به خصوص بعد از گل دوم سون در دقیقه 55 زمانی که او برای شادی بعد از گل رو به سکوهای امارات به هوا می‌پرد عده‌ای از هواداران آرسنال جلوی او ژستی را به نمایش می‌گذارند که مشخص است برای مسخره کردن نژاد آسیایی او است.

در برخی تصاویر دیده می‌شود که گروهی از آرسنالی‌ها چشم‌های خود را با دست تنگ کرده‌اند تا به این ترتیب به نژاد سون هیونگ مین توهین کنند.

فصل گذشته هواداران چلسی و کریستال پالاس به دلیل تکرار همین حرکت نه تنها از طرف باشگاه‌های خودشان جریمه شدند بلکه پرونده آنها به پلیس انگلیس ارجاع داده شده بود. تاتنهام انتظار دارد با این گروه از هواداران آرسنال هم برخورد مشابهی صورت گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی