|

(عکس) ماریا گارسیا همسر فیلیپه کایسدو مهاجم مدنظر پرسپولیس کیست؟

طبق اعلام برخی سایت ها فیلیپه کایسدو مهاجم اکوادوری مدنظر پرسپولیس قرار است به زودی برای امضا قرارداد با این تیم راهی تهران شود اما همسرش…

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها با کایسدو مذاکرات فشرده‌ای داشتند که در وهله اول مذاکرات با شکست مواجه شد؛ آن‌هم در شرایطی‌که خواسته مهاجم اکوادوری 1.1 میلیون یورو بود اما پرسپولیسی‌ها با توجه به محدودیت بودجه‌ای که گریبان‌گیر آن‌ها است، به دنبال هزینه 600 هزار یورویی برای فصل جدید بودند. با وجود عدم توافق در دور نخست مذاکرات، مدیران باشگاه پرسپولیس میز مذاکره را ترک نکردند و به دنبال آن بودند تا بتوانند با افزودن آپشن‌های جدید، کایسدو را برای امضای قرارداد متقاعد کنند.

مهاجم باتجربه و کهنه‌کار اهل کشور اکوادور که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس و سری‌آ ایتالیا را در کارنامه خود دارد و در تیم‌هایی مانند منچسترسیتی، لاتزیو و اینتر سابقه بازی دارد، به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها برای امضای قرارداد 2 ساله چراغ سبز نشان داد اما مبلغ پیشنهادی سرخ‌پوشان پایتخت مورد رضایت کایسدو نبود و همین مسئله باعث شد تا دور دوم مذاکرات میان طرفین هم بدون نتیجه‌گیری خاصی به پایان برسد. با توجه به ضرب‌الاجل هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه در تلاش بودند تا رضایت کایسدو را جلب کنند.

اما کایسدو کیست و سابقه بازی در کدام تیم ها را دارد؟

فیلیپه سالوادور کایسدو کوروزو  متولد ۵ سپتامبر ۱۹۸۸ بازیکن فوتبال اهل اکوادور است. وی همچنین در تیم ملی فوتبال اکوادور بازی کرده‌است و پنجمین گلزن برتر این تیم است.

وی در تیم های مطرحی همچون منچستر سیتی،مالاگا، لوانته، لاتزیو، اسپورتینگ  و اینترمیلان بازی کرده است.

او از سال ۲۰۰۵ در تیم ملی اکوادور بازی کرده است و در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ بازیکن اکوادور در مسابقات کوپا آمه‌ریکا بوده است.

همسر کایسدو کیست و آیا با فلیپ به تهران می آید؟

ماریا گارسیا، مدل اسپانیایی و اینفلوئنسر از سال 2015 با کایسدو ازدواج کرد و یک فرزند دختر هم دارند و تو این سال ها هر کجا که مهاجم اکوادوری بازی کرد همراه او بود. در خصوص خانوم گارسیا یک نکته مهم وجود دارد و اون هم فعالیت زیاد خانوم تو فضای مجازی و اینستاگرام است. در واقع از اونجایی ماریا مدل و اینفلوئنسر است بخش زیادی از روزمرگی ها و فعالیت هاش رو در اینستاگرام به اشتراک می گذاره و این امیر زمانی که کایسدو در عربستان بود و عضو باشگاه ابحاء بود همسرش تصاویری از زندگی لاکچری و مرفه ش تو اینستاگرام منتشر می کرد که حسابی سعودی هارو کفری کرده بود.

CTDYEVQL3VF3XOJFMFZ5PLAG3I

58dac7b993865

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها