|

شهریار مغانلو آب پاکی را روی دست پرسپولیسی ها ریخت

شهریار مغانلو مهاجم طلایی سپاهان اعلام کرد در این تیم به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

شهریار مغانلو که با وجود ناکامی با سپاهان در کسب عناوین قهرمانی، توانست در لیگ بیست و دوم به مقام آقای گلی برسد، به یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های نقل و انتقالات تابستان امسال تبدیل شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، در این باره شایعات پیرامون بازگشت او به پرسپولیس حسابی داغ شد و البته صحبت‌هایی هم درباره دریافت پیشنهاد جدی از برخی تیم‌های حوزه خلیج فارس درباره این بازیکن به گوش رسید.

همه این‌ها باعث نگرانی هواداران سپاهان برای از دست دادن این مهاجم شد. این نگرانی البته در روزهای اخیر به اوج خود رسید چرا که مغانلو سه روز پیش تصویری دو پهلو و مبهم از خودش منتشر کرد تا گمانه‌زنی رسانه‌ها مبنی بر پایان حضورش در اصفهان را تقویت کند. این در حالی بود که پیش از این علاوه بر انجام مذاکرات میان او و مدیران پرسپولیس، صحبت‌های جدی برای حضورش در الاتحاد کلبا هم مطرح شده بود.

با این حال ستاره طلایی پوشان با انتشار یک استوری اعلام کرد فصل بعد هم در سپاهان خواهد بود. او در این پیام خود نوشت:

سلام و عرض ادب خدمت مردم شریف اصفهان. در مدتی که گذشت حرف و حدیث پیرامون بنده شنیده شد و مثل گذشته تنها سکوت کردم. باعث افتخاره که برای سومین سال متوالی در کنار شما عزیزان و باشگاه محترم سپاهان هستم و با جان و دل برای موفقیت روز افزون تیم تلاش میکنم.

این پیام شهریار مغانلو همانقدر که هواداران سپاهان را خوشحال کرد، آب پاکی را روی دست پرسپولیسی‌ها ریخت تا این این تیم بعد از عدم حفظ عیسی آل کثیر، در جذب آقای گل لیگ هم ناکام بماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی