|

جانشین اونانا در اینتر مشخص شد!

اینتر که تور پیش فصل خود را در ژاپن برگزار می‌کند، پس از فروش اونانا و جدایی هندانوویچ، در حال حاضر هیچ گلری برای تیم اصلی خود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

اینتر مدت‌هاست که یان زومر را به عنوان شماره 1 خود برای فصل آینده انتخاب کرده و این دروازه‌بان 34 ساله سوئیسی نیز که مشتاق پیوستن به این باشگاه است، از قبل به  توماس توخل اطلاع داده می‌خواهد هرچه زودتر این انتقال نهایی شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حضور دو باشگاه در ژاپن سبب آسان‌تر شدن مذاکرات می‌شود زیرا می‌توانند بدون تأخیر اسناد را جابه‌جا کنند. با این حال اینتر هنوز منتظر است ببیند آیا می‌توانند مبلغ انتقال را کاهش دهند یا در نهایت مجبور می‌شوند بند فسخ 6 میلیون یورویی گنجانده شده در قرارداد زومر را فعال کنند. این انتقال می‌تواند طی 24 تا 48 ساعت آینده نهایی شود

 از سوی دیگر،  بایرن مونیخ که به زومر اطلاع دادند در این پنجره نقل و انتقالاتی فروخته خواهد شد، در چند ساعت اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی در خصوص جذب داوید رایا گلر برنتفورد داشته‌اند. این دروازه‌بان 27 ساله اسپانیایی که تنها یک سال دیگر از قراردادش با زنبورها باقی مانده، قصدی برای تمدید آن ندارد و به دنبال یک باشگاه جدید برای فصل آینده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی