|

بارسلونا به دنبال جذب هافبک سابقش

دیاریو اسپورت در خبری مدعی شد بارسلونا در تماس‌هایی با لیورپول برای به خدمت گرفتن آلکانترا ابراز علاقه کرده.

لینک کوتاه کپی شد

هواداران بارسا همیشه از مدیران باشگاه به دلیل بی‌توجهی‌شان به تیاگو آلکانترا گلایه داشتند. روزنامه اسپورت دقایقی پیش در یک خبر اختصاصی مدعی شد 10 سال بعد از جدایی این ستاره اسپانیایی از بارسا مدیران باشگاه بار دیگر خواهان به خدمت گرفتن تیاگو هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این روزنامه می‌گوید از منابعش دریافته که بارسا در تماس با لیورپول خواهان اطلاع از شرایط قرمزها برای واگذاری تیاگو شده‌اند. از قرارداد این ستاره اسپانیایی با لیورپول یک سال باقی مانده ولی در انگلیس گفته می‌شود در صورتی که پیشنهاد مناسبی از راه برسد لیورپولی‌ها مخالفتی با جدایی تیاگو نخواهند داشت.

اسپورت در گزارش خود مدعی است لیورپول به بارسا اعلام کرده تیاگو را برای جدایی تحت فشار نخواهد گذاشت و اگر خود او مایل به جدایی باشد و پیشنهادی با مبلغ مناسب از بارسلون برسد وارد مذاکره خواهد شد.

1897389

لیورپول در تابستان امسال دو هافبک به خدمت گرفته و حالا احساس می‌کند که می‌تواند با تیاگو خداحافظی کند. دو هافبکی که به جمع لیورپولی‌ها اضافه شده‌اند دومینیک سوبوسلای مجارستانی که با 70 میلیون یورو از لایپزیش خریده شد و مک‌آلیستر آرژانتینی که با 42 میلیون یورو از برایتون به خدمت گرفته شده هستند.

خوان لاپورتا اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود که بارسا در ادامه تابستان به دنبال خرید یک مدافع کناری دو هافبک است. به نظر می‌رسد تیاگو حالا یکی از هدف‌های بارسا برای تقویت خط میانی خواهد بود. اسپورت می‌گوید دیگر هدف‌هایی که بارسا زیر نظر گرفته اوریول رومئو از خیرونا و جیووانی لوسلسو از تاتنهام هستند.

هواداران بارسا همچنان به خاطر از دست دادن تیاگو آلکانترا در 10 سال پیش ناراحت هستند. او بعد از جدایی از بارسا به بایرن مونیخ و لیورپول رفت و در هر دو تیم نمایش‌های درخشانی داشت. او که فوتبالیستی 32ساله است در بارسا با ژاوی هرناندز، سرمربی فعلی تیم، همبازی بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی